Рекордний Фокстрот: сім нових та реформатованих магазинів у листопаді
Торгова мережа Фокстрот нарощує оберти в перезавантаженні бренду та оновленні своїх торгових точок.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Київ, Полтава, Миколаїв, Краматорськ, Івано-Франківськ стали містами, де впродовж одного місяця мережа Фокстрот представила покупцям п’ять оновлених магазинів. А в Луцьку і у Вишневому (ТРЦ Cherry Mall) відкрито дві абсолютно нові торгові точки.
У даних магазинах реалізовано новий підхід до форматності й планування торгової зали. Сервісний хаб, що вже став «візитівкою» Фокстрот, комфортна кредитна зона, жовто-оранжеві кольори в оформленні, правильно налаштоване освітлення, зрозуміла навігація з акцентом на омніканальность – це те, що являє собою новий Фокстрот.
Відштовхуючись від цього, сформовано асортимент і визначено провідні категорії товарів. Наприклад, у Миколаєві (торгова площа – 1150 кв. м) – один з найкращих у регіоні асортимент новинок техніки кращих світових виробників, збільшено кількість моделей смартфонів, телевізорів, великої побутової техніки.
У магазині в Краматорську (торгова площа – 680 кв. м), з урахуванням перерахованих вище категорій, вперше представлені стікові пилососи, швейні машини, вбудована побутова техніка. Чималий вибір телевізорів, «комплексні» рішення у підборі техніки для дому пропонуються в новому Фокстрот в ТРЦ Cherry Mall, що у Вишневому (площа – 550 кв. м). Це дуже актуально у низці великої кількості новобудов, розташованих у цьому районі.
У Києві після «перезавантаження» відкрився флагманський Фокстрот на вул. Антоновича, 50 – магазин максимального для мережі формату (1570 кв. м). Тут представлена значна кількість бренд-зон товару із різних категорій: смартфонів, телевізорів, великої та дрібної побутової техніки, девайсів для кухні, вбудованої побутової техніки, а також шоу-руми з VIP-категоріями товарів.
Завдяки посиленню омніканальної складової, товар, відсутній в конкретній роздрібній точці, можна замовити на інтернет-cайті, а забрати в магазині мережі або замовити доставку на будинок.
«Яскраві, сучасні й трендові магазини стануть не тільки популярною локацією для шопінгу, а й місцем, де покупці зможуть отримувати високий сервіс і професійні консультації продавців Фокстрот», – упевнений виконавчий директор компанії Олексій Зозуля.
Читайте також –
Нам невідома ностальгія: Фокстрот презентував нове позиціонування