
«Мама Ну Купи» вийшла на ринок Чернігова та відкрила третю локацію в Запоріжжі


Нова локація у ТРЦ Сонячна галерея стала шостим представництвом ритейлера у місті. На відвідувачів чекають 29 брендзон, сучасний клієнтський хаб і впізнаваний етнодизайн у фірмових кольорах мережі.
8 серпня омнікальний техноритейлер Фокстрот презентував новий – 127-й магазин. Він розмістився на першому поверсі ТРЦ Сонячна галерея у Кривому Розі. Простір має загальну площу 1080,8 кв. м, з яких 842 кв. м займає торговий зал.
Однією з ключових переваг нової локації стала розширена брендова експозиція з 29 бренд-зон, де представлені провідні виробники техніки: Apple, Samsung, LG, Hisense, TCL, Xiaomi, Delonghi, Philips, SEB, Razer, Hator та інші.
Магазин працює за оновленим функціональним форматом, орієнтованим на максимальну зручність покупців. Тут облаштовано сучасний «хаб», який об’єднує зону видачі онлайн-замовлень, швидкої оплати та сервісної підтримки. Окрім того, кожен продавець має доступ до внутрішнього застосунку FoxyHub, завдяки якому може оперативно видавати замовлення та надавати додаткову інформацію.
Дизайн інтер’єру витримано у фірмовому стилі Фокстрот з національними етномотивами, інтегрованими у брендову палітру компанії, що вже стали впізнаваним елементом мережі. Також доступний фірмовий мерч з лисичкою Фоксі, маскотом компанії. Частина коштів від його продажу традиційно спрямовується на психоемоційну підтримку дітей, постраждалих від війни.
«Кривий Ріг демонструє високу лояльність до бренду Фокстрот, і відкриття вже 6-ого магазину – це стратегічна відповідь на запит регіону. Для нас важливо забезпечувати якісний клієнтоорієнтований та доступний сервіс, а також надавати можливість зручно купувати офіційну техніку з гарантіями», – прокоментував операційний директор Фокстрот Данило Векленко.
Фокстрот послідовно впроваджує практики безбар’єрного ритейлу, і новий магазин у Кривому Розі не став винятком. Простір зручний для відвідувачів, які пересуваються на кріслах колісних, користуються милицями або тростинами. Клієнтам з порушенням слуху доступне обслуговування жестовою мовою через сервісне рішення.
Святкове відкриття триватиме з 14 по 17 серпня. На покупців чекають:
Нагадаємо, станом на серпень 2025 року мережа Фокстрот охоплює 127 магазинів у 68 містах України, а також активно розвиває омнікальні канали – інтернет-магазин Foxtrot.ua та мобільний застосунок. Першу половину року компанія завершила з відчутними результатами: 505 млн грн сплачено до бюджету, а корпоративний штаб «Допомога нашим» передав Силам оборони техніки на 5,5 млн грн. З початку повномасштабної війни обсяг такої підтримки сягнув 48,5 млн грн. Омнікальний ритейлер планомірно розширює мережу, зберігаючи фокус на якості сервісу, клієнтоорієнтованості та технологічності.