Фокстрот розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою
Протягом травня 2024 року ритейлер Фокстрот інтегрував комплекс цифрових рішень для дистанційного перекладу з/на жестову ще у кількох роздрібних магазинах, зокрема, в Києві, Чернігові, Білій Церкві, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах, Житомирі та Івано-Франківську.
Відтепер покупці з порушення слуху можуть скористатися послугою у 20 магазинах і на онлайн-майданчику foxtrot.ua.
«Забезпечення запитів клієнтів з різними потребами – один із провідних напрямків корпоративно-соціальної позиції бренду. Менше ніж рік тому ми розпочали новий етап на цьому шляху із запуску проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» – для покращення комунікації з покупцями, що мають порушення слуху. Сьогодні цей сервіс успішно працює у 20 магазинах 14 міст і на сайті компанії», – розповіла Леся Нікуліна, ініціатор і куратор комплексної програми «Безбар’єрий Фокстрот 2.0», керівник відділу торгового маркетингу.
Таким чином нечуючі відвідувачі можуть обрати найближчий магазин або ж зайти на сайт і отримати професійну консультацію від співробітника компанії зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.
Також у компанії вже розпочали реалізовувати ідею зі створення рекламних роликів з перекладом жестовою мовою.
«Хочу залишити відгук 5 зірочок. Я купляла фен і пішла в магазин. Ходила по відділам, звернулася до консультанта. Все було дуже швидко: вони одразу підійшли до мене з планшетом і я була в шоці, що так дійсно можна було. Дуже круто і додатково ще знижка. Це було супер! Я дуже задоволена покупкою і сервісом», – залишила клієнтка Леся зі Львова.
Інноваційний і практичний комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень Connect PRO, Connect QR, Connect Web – повністю український продукт – адаптовано в операційну роботу ритейлера в рамках меморандуму про співпрацю з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність». Фокстрот став першою компанією у сфері ритейлу, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих людей
«Втім, не зупиняючись на цьому, ми прямуємо далі в реалізації інших проєктів з підвищення фізичної і ментальної доступності. Так, нещодавно компанія провела професійний аудит магазинів на предмет доступності для маломобільних груп населення та взяла в роботу рекомендації щодо підвищення інклюзивності. Тож далі – буде», – додала Леся Нікуліна.
Зазначимо, на початку 2024 року у компанії оголосили про намір трансформувати напрямок з інтеграції безбар’єрних сервісів у комплексну програму, що буде направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів».