Фокстрот розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою

Фокстрот розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою

31.05.2024 12:45
  1201
Валерія Байда

Протягом травня 2024 року ритейлер Фокстрот інтегрував комплекс цифрових рішень для дистанційного перекладу з/на жестову ще у кількох роздрібних магазинах, зокрема, в Києві, Чернігові, Білій Церкві, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах, Житомирі та Івано-Франківську.

Відтепер покупці з порушення слуху можуть скористатися послугою у 20 магазинах і на онлайн-майданчику foxtrot.ua.

«Забезпечення запитів клієнтів з різними потребами – один із провідних напрямків корпоративно-соціальної позиції бренду. Менше ніж рік тому ми розпочали новий етап на цьому шляху із запуску проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» – для покращення комунікації з покупцями, що мають порушення слуху. Сьогодні цей сервіс успішно працює у 20 магазинах 14 міст і на сайті компанії», – розповіла Леся Нікуліна, ініціатор і куратор комплексної програми «Безбар’єрий Фокстрот 2.0», керівник відділу торгового маркетингу.

Таким чином нечуючі відвідувачі можуть обрати найближчий магазин або ж зайти на сайт і отримати професійну консультацію від співробітника компанії зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.

Також у компанії вже розпочали реалізовувати ідею зі створення рекламних роликів з перекладом жестовою мовою.

«Хочу залишити відгук 5 зірочок. Я купляла фен і пішла в магазин. Ходила по відділам, звернулася до консультанта. Все було дуже швидко: вони одразу підійшли до мене з планшетом і я була в шоці, що так дійсно можна було. Дуже круто і додатково ще знижка. Це було супер! Я дуже задоволена покупкою і сервісом», залишила клієнтка Леся зі Львова.

Інноваційний і практичний комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень Connect PRO, Connect QR, Connect Web – повністю український продукт – адаптовано в операційну роботу ритейлера в рамках меморандуму про співпрацю з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність». Фокстрот став першою компанією у сфері ритейлу, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих людей

«Втім, не зупиняючись на цьому, ми прямуємо далі в реалізації інших проєктів з підвищення фізичної і ментальної доступності. Так, нещодавно компанія провела професійний аудит магазинів на предмет доступності для маломобільних груп населення та взяла в роботу рекомендації щодо підвищення інклюзивності. Тож далі – буде», – додала Леся Нікуліна.

Зазначимо, на початку 2024 року у компанії оголосили про намір трансформувати напрямок з інтеграції безбар’єрних сервісів у комплексну програму, що буде направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.

Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку