Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

15.11.2024 10:00
  662
rau

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні рішення.

Як повідомили RAU в прес-службі маркетплейсу, з 13 листопада на Kasta – найбільшому в країні модному маркетплейсі – можна придбати не лише одяг, взуття чи аксесуари, але й електроніку та побутову техніку від Фокстрот.

Kasta і Фокстрот – це одні з лідерів українського ритейлу. Kasta – найбільший модний маркетплейс одягу, що протягом 14 років відкриває українцям найкращі міжнародні бренди та бренди талановитих українських дизайнерів. Фокстрот – один з найбільших продавців побутової та електронної техніки, який цього року відзначив своє 30-річчя.

Нові виклики, що з’явились під час великої війни, підштовхують гравців ринку обмінюватись досвідом, інструментами та аудиторіями. Колаборація двох різних ніш – це ризик і, водночас, прогресивний ривок. Український ритейл активно еволюціонує, орієнтуючись на перспективні рішення.

Андрій Логвін.

 «Ми в захваті від потенціалу цієї співпраці. 14-річний досвід Kasta у створенні екосистеми для мільйонів онлайн-покупців та 30-річна експертиза Фокстрот у найбільш конкурентній категорії ритейлу – це саме те обʼєднання зусиль, завдяки якому ми зможемо досягти спільної і головної мети: зробити онлайн-клієнта щасливішим», — розповідає засновник і CEO Kasta Андрій Логвін.

Олексій Зозуля

CEO Фокстрот Олексій Зозуля також ділиться своєю оцінкою: «Партнерство з Kasta для нас — логічний крок у розвитку онлайн-напрямку Фокстрот. За нашими роками роботи в сфері торгівлі електронікою стоять глибоке розуміння потреб українських покупців і їхня довіра. Об’єднуючи це з усіма перевагами керованого маркетплейсу Kasta та її великою клієнтською базою, ми бачимо нові горизонти для того, щоб запропонувати клієнтам ще більше вигідних і зручних рішень у світі онлайн-шопінгу».

Колаборація Kasta і Фокстрот, в першу чергу, є перевагою для споживача, адже надає покупцям вдвічі більше вигоди з покупок. Старт продажів відбувся 13 листопада і для клієнтів системи лояльності Kasta Black було запущено безкоштовну доставку та повернення товарів від Фокстрот. Асортимент електроніки та побутової техніки Фокстрот вже представлений на офіційному сайті kasta.ua.

Довідка. Kasta — найбільший модний маркетплейс одягу, взуття та аксесуарів в Україні. Заснована у 2010 році підприємцем Андрієм Логвіним, компанія відкриває українцям найкращі міжнародні бренди та бренди талановитих українських дизайнерів. А також доводить, що купувати товари в інтернеті — це просто, швидко та дешево.

Фокстрот — одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Представлений 123 магазинами в 66 містах України, в тому числі — в прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську. Бренд Фокстрот розвиває група компаній Фокстрот. Співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  917
Усі новини ринку