Ажіотаж на зарядні станції, оновлення мережі та приріст клієнтів: Фокстрот підбив підсумки ІІ кварталу 2024 року

Ажіотаж на зарядні станції, оновлення мережі та приріст клієнтів: Фокстрот підбив підсумки ІІ кварталу 2024 року

06.08.2024 01:40
  1023
Валерія Байда

На початку серпня в омніканальній мережі Фокстрот проаналізували попередній квартал за ключовими напрямками діяльності та назвали головні особливості. 

Так, за ІІ квартал 2024 року Фокстрот сплатив 224 млн грн податків, а загальна сума за перше півріччя перевищує 430 млн грн, що є 76% від повної минулорічної суми. У порівнянні до аналогічного періоду минулого року, товарообіг у квітні-червні 2024 зріс на 18%. Найбільший ріст показали категорії аксесуарів (+56%), смартфонів (+27%), комп’ютерної техніки (+33%), а також з числа непрофільних товарів (+237%), зокрема товарів для дітей. Трафік на сайт збільшився на 11%.

Лідерами продажів беззаперечно стали зарядні станції. В період квітень-червень вони зростали в геометричній прогресії. Якщо порівнювати з попереднім піком продажів цих товарів, який припав на листопад-грудень 2022 року, то лише за червень-2024 у Фокстрот перевершили його на 110%. Власне, продажі червня 2024 року в 2 рази вищі за перші 5 місяців року, і на 120% більше ніж за минулий 2023 рік.

Протягом квітня-червня ритейлер відкрив три оновлені магазини: у Дніпрі (ТРЦ Караван) і в столиці (ТРЦ Lavina Mall), де презентували новий стиль «вишиванки» в оформленні торгового простору. Автентичні візуальні рішення реалізовані шляхом брендування стін по всьому периметру, створюючи ефект вишитого рушника. Також роботи з оновлення провели в магазині у ТЦ Арсен, що у Львові.

Продовжує збільшуватися кількість учасників програми лояльності ФоксFan. За квітень-травень до кешбек-програми доєдналися близько 157 000 українців, а загальна цифра станом на кінець червня становила понад 14,3 млн.

«Дякую команді за досягнуті результати, партнерам і нашим клієнтам за те, що  обирають Фокстрот, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії. – Утримувати позиції вдається завдяки оновленню роздрібної мережі та якісній роботі онлайн-магазину, поглибленій роботі з клієнтським досвідом, удосконаленню логістичних процесів. Також на часі – участь в актуальних соціальних проєктах і впровадження сучасних сервісів доступності для обслуговування людей з інвалідністю».

Зокрема:

  • наприкінці квітня 2024 року техноритейлер долучився до програми з відбудови житла єВідновлення, за якою у Фокстрот можна придбати товари з категорій бойлери (накопичувальні водонагрівачі) та проточні водонагрівачі.
  • у червні розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою до 20 магазинів у 14 містах;
  • запустив оновлений соціальний проєкт «Ф-підтримка незламних тваринок» для допомоги чотирилапим із прифронтових областей, до якої активно долучаються покупці ритейлера.

Також компанія продовжує надавати системну допомогу Силам оборони: у ІІ кварталі вона збільшилася на 6,5 млн грн і становить більше 36 млн грн з початку повномасштабного вторгнення. За звітний період ритейлер не лише видавав техніку по запитах бойових підрозділів, але і задонатив 1 млн грн на загони наземних роботів, відгукнувшись на ініціативу фандрейзингової платформи UNITED24.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку