Ажіотаж на зарядні станції, оновлення мережі та приріст клієнтів: Фокстрот підбив підсумки ІІ кварталу 2024 року

Ажіотаж на зарядні станції, оновлення мережі та приріст клієнтів: Фокстрот підбив підсумки ІІ кварталу 2024 року

06.08.2024 01:40
  707
Валерія Байда

На початку серпня в омніканальній мережі Фокстрот проаналізували попередній квартал за ключовими напрямками діяльності та назвали головні особливості. 

Так, за ІІ квартал 2024 року Фокстрот сплатив 224 млн грн податків, а загальна сума за перше півріччя перевищує 430 млн грн, що є 76% від повної минулорічної суми. У порівнянні до аналогічного періоду минулого року, товарообіг у квітні-червні 2024 зріс на 18%. Найбільший ріст показали категорії аксесуарів (+56%), смартфонів (+27%), комп’ютерної техніки (+33%), а також з числа непрофільних товарів (+237%), зокрема товарів для дітей. Трафік на сайт збільшився на 11%.

Лідерами продажів беззаперечно стали зарядні станції. В період квітень-червень вони зростали в геометричній прогресії. Якщо порівнювати з попереднім піком продажів цих товарів, який припав на листопад-грудень 2022 року, то лише за червень-2024 у Фокстрот перевершили його на 110%. Власне, продажі червня 2024 року в 2 рази вищі за перші 5 місяців року, і на 120% більше ніж за минулий 2023 рік.

Протягом квітня-червня ритейлер відкрив три оновлені магазини: у Дніпрі (ТРЦ Караван) і в столиці (ТРЦ Lavina Mall), де презентували новий стиль «вишиванки» в оформленні торгового простору. Автентичні візуальні рішення реалізовані шляхом брендування стін по всьому периметру, створюючи ефект вишитого рушника. Також роботи з оновлення провели в магазині у ТЦ Арсен, що у Львові.

Продовжує збільшуватися кількість учасників програми лояльності ФоксFan. За квітень-травень до кешбек-програми доєдналися близько 157 000 українців, а загальна цифра станом на кінець червня становила понад 14,3 млн.

«Дякую команді за досягнуті результати, партнерам і нашим клієнтам за те, що  обирають Фокстрот, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії. – Утримувати позиції вдається завдяки оновленню роздрібної мережі та якісній роботі онлайн-магазину, поглибленій роботі з клієнтським досвідом, удосконаленню логістичних процесів. Також на часі – участь в актуальних соціальних проєктах і впровадження сучасних сервісів доступності для обслуговування людей з інвалідністю».

Зокрема:

  • наприкінці квітня 2024 року техноритейлер долучився до програми з відбудови житла єВідновлення, за якою у Фокстрот можна придбати товари з категорій бойлери (накопичувальні водонагрівачі) та проточні водонагрівачі.
  • у червні розширив дію сервісу з обслуговування покупців жестовою мовою до 20 магазинів у 14 містах;
  • запустив оновлений соціальний проєкт «Ф-підтримка незламних тваринок» для допомоги чотирилапим із прифронтових областей, до якої активно долучаються покупці ритейлера.

Також компанія продовжує надавати системну допомогу Силам оборони: у ІІ кварталі вона збільшилася на 6,5 млн грн і становить більше 36 млн грн з початку повномасштабного вторгнення. За звітний період ритейлер не лише видавав техніку по запитах бойових підрозділів, але і задонатив 1 млн грн на загони наземних роботів, відгукнувшись на ініціативу фандрейзингової платформи UNITED24.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  76
Усі новини ринку