
Мережа сучасних секс-шопів Toppers підписала договір оренди з ТРЦ Корона в Ужгороді


Електронна комерція в промисловості товарів повсякденного попиту (FMCG) та продуктів харчування (е-grocery) розвивається семимильними кроками по всьому світу.
Цей текст доступний також російською мовою
Швидкі покупки щодо недорогих товарів онлайн стали мейнстримом та однією з основних тенденцій, особливо під час карантинних обмежень.
У 2020 році через карантин попит на інтернет-покупки різко зріс у кілька разів. Наприклад, в Zakaz.ua під час локдауну кількість унікальних користувачів миттєво збільшилася на 78%, а сумарний брендовий попит на послуги доставки з лютого до березня 2020 року зріс на 119%. У березні сервіси доставки шукали в Google майже 700 000 людей, тоді як у лютому – трохи більше 300 000.
Але як серед сотень товарів повсякденного попиту виділити той, який точно придбає клієнт і повернеться за ним повторно?
16 грудня 2021 року протягом 8 годин 14 спікерів-практиків у рамках безкоштовної конференції «FMCG Digital Day» від WebPromoExperts розкажуть, як на практиці збільшити продажі FMCG-товарів, які digital-інструменти для залучення та утримання клієнтів працюють у цій сфері та що вже втратило актуальність.
У прямому ефірі ми будемо розбирати реальні приклади та кейси, перевіряти лайфхаки та створювати ефективну маркетингову стратегію для брендів на наступний рік.
Своїм досвідом і справді сильним контентом ділитимуться представники компаній: Ferrero Ukraine, PepsiCo, Danone Nutricia, Ovostar Union, ГК Snack Production, Carlsberg Group, Borjomi Ukraine, Heineken, Biosphere, New Products Group, Terrafood, ТМ “Водный мир” та інші.
Ви дізнаєтеся як поводиться ринок товарів повсякденного попиту, на що звернути увагу при розробці основної комунікаційної платформи бренду і як працювати з блогерами в цій ніші. Свіжі ідеї та кейси, живе спілкування в режимі онлайн та, звичайно, нові знання – реєструйтесь прямо зараз!
Щодня сотні користувачів купують у мережі товари повсякденного попиту – дізнайтеся як стати найкращими серед конкурентів та утримати свого покупця.
Не відкладайте реєстрацію та не пропустіть подію, яка змінить курс вашого бренду!
Також підписуйтесь на телеграм чат конференц https://t.me/joinchat/ySuVL7bUUng0MTNi де ви знайдете нові знайомства і будете в курсі всіх новин.