Фінальна дата відкриття ТРЦ Respublika Park – 12 листопада 2021 року (+фото)
Визначено остаточну дата відкриття торгово-розважального центру Respublika Park, розташованого в Києві, за адресою вул. Кільцева, 1. ТРЦ відкриє свої двері для відвідувачів 12 листопада 2021 року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Комплекс стане одним із наймасштабніших торгівельних об’єктів не тільки України, але й Європи. GBA (загальна площа) молла становить 300 000 кв. м, GLA (орендна площа) – 135 000 кв. м. У торгівельній зоні розміститься більше 500-та магазинів одягу та взуття, товарів для будинку, косметики та аксесуарів. У зоні food&beverage площею 9300 кв. м буде представлено більше 50-ти ресторанів різного формату. Критий паркінг розрахований на 3500 машиномісць. В даний момент об’єкт введений в експлуатацію.
Концепцією ТРЦ передбачено унікальний суспільний простір, під назвою «Оазис» (загальною площею 2000 кв. м). Це перший з подібних об’єктів в Україні, де під куполом створений справжній public place з живими рослинами, сухим фонтаном, гідравлічної сценою та зонами відпочинку. Всередині та зовні ТРЦ висаджено близько 2000 дерев.
Розважальна зона торгового центру буде складатися з:
- першої в Україні аеродинамічної труби (16 метрів імітації вільного падіння),
- інноваційного digital-парку розваг Neopolis (10 000 кв. м),
- найбільшого в Україні кінотеатру Multiplex (8420 кв. м).
Основний fashion–якір об’єкта – магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) в абсолютно новому дизайн–форматі, загальною площею в 7000 кв. м. Продуктовим якорем став лідер українського ринку роздрібної торгівлі – супермаркет Сільпо. Площа флагманського магазина в унікальному форматі складе більше 10 000 кв. м.
Fashion-рітейл буде представлений такими брендами як: LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O’Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora ), група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam), H&M, Intersport, Sportmaster, DeFacto, New Yorker, LC Waikiki, FLO, Nike, New Balance, Calzedonia, Intimissimi, JYSK, дитячі магазини Антошка та Будинок Іграшок, магазини техніки Comfy, Фокстрот, Eldorado і багато інших. У зоні food & beverage розташуються McDonald’s, Salateira, Takahuli, Sushiya, Noodle Doodle, Star Burger, Il Molino тощо.
Юлія Щаслива, генеральний директор ТРЦ Respublika Park, зазначила: «Незважаючи на складнощі ринку, команда робить все можливе для того, щоб запустити проект в заявлені терміни. Нам вдалося підібрати збалансований і якісний пул орендарів, сформувати унікальну розважальну зону, впровадити інноваційні digital-рішення. Наша головна мета – надати українцям новий experience shopping, сучасний формат культури відпочинку та розваг».
Заповненність комерційних площ об’єкта на сьогодні становить 75%.
Відмінними рисами ТРЦ є колесо огляду, аеродинамічна труба й американські гірки всередині комплексу, ультрасучасний дизайн, медіафасад площею 175 кв. м і прогресивні IT–рішення для управління об’єктом. Respublika Park спроектований таким чином, що в ньому відсутні «холодні» або тупикові зони. Плюс, ТРЦ повністю оснащений для відвідування будівлі та паркінгу людьми з інвалідністю.
Перевагою центру є його відмінна транспортна та пішохідна доступність, а також розташування в центрі великого житлового масиву. Первинна зона охоплення ТРЦ складає 880 000 споживачыв, вторинна – 2 100 000. Після грандіозного відкриття 12 листопада 2021 року Respublika Park стане основним місцем для відпочинку і розваг як жителів Києва, так й інших міст України. Очікується, що відвідуваність торгового центру складе близько 20 млн осіб на рік.
Читайте також –
Coming soon: як виглядає ТРЦ Respublika Park за два місяці до відкриття (презентація+фото)