
Аптека 9-1-1: соціальна місія на прифронтових територіях


Визначено остаточну дата відкриття торгово-розважального центру Respublika Park, розташованого в Києві, за адресою вул. Кільцева, 1. ТРЦ відкриє свої двері для відвідувачів 12 листопада 2021 року.
Комплекс стане одним із наймасштабніших торгівельних об’єктів не тільки України, але й Європи. GBA (загальна площа) молла становить 300 000 кв. м, GLA (орендна площа) – 135 000 кв. м. У торгівельній зоні розміститься більше 500-та магазинів одягу та взуття, товарів для будинку, косметики та аксесуарів. У зоні food&beverage площею 9300 кв. м буде представлено більше 50-ти ресторанів різного формату. Критий паркінг розрахований на 3500 машиномісць. В даний момент об’єкт введений в експлуатацію.
Концепцією ТРЦ передбачено унікальний суспільний простір, під назвою «Оазис» (загальною площею 2000 кв. м). Це перший з подібних об’єктів в Україні, де під куполом створений справжній public place з живими рослинами, сухим фонтаном, гідравлічної сценою та зонами відпочинку. Всередині та зовні ТРЦ висаджено близько 2000 дерев.
Розважальна зона торгового центру буде складатися з:
Основний fashion–якір об’єкта – магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) в абсолютно новому дизайн–форматі, загальною площею в 7000 кв. м. Продуктовим якорем став лідер українського ринку роздрібної торгівлі – супермаркет Сільпо. Площа флагманського магазина в унікальному форматі складе більше 10 000 кв. м.
Fashion-рітейл буде представлений такими брендами як: LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O’Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora ), група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam), H&M, Intersport, Sportmaster, DeFacto, New Yorker, LC Waikiki, FLO, Nike, New Balance, Calzedonia, Intimissimi, JYSK, дитячі магазини Антошка та Будинок Іграшок, магазини техніки Comfy, Фокстрот, Eldorado і багато інших. У зоні food & beverage розташуються McDonald’s, Salateira, Takahuli, Sushiya, Noodle Doodle, Star Burger, Il Molino тощо.
Юлія Щаслива, генеральний директор ТРЦ Respublika Park, зазначила: «Незважаючи на складнощі ринку, команда робить все можливе для того, щоб запустити проект в заявлені терміни. Нам вдалося підібрати збалансований і якісний пул орендарів, сформувати унікальну розважальну зону, впровадити інноваційні digital-рішення. Наша головна мета – надати українцям новий experience shopping, сучасний формат культури відпочинку та розваг».
Заповненність комерційних площ об’єкта на сьогодні становить 75%.
Відмінними рисами ТРЦ є колесо огляду, аеродинамічна труба й американські гірки всередині комплексу, ультрасучасний дизайн, медіафасад площею 175 кв. м і прогресивні IT–рішення для управління об’єктом. Respublika Park спроектований таким чином, що в ньому відсутні «холодні» або тупикові зони. Плюс, ТРЦ повністю оснащений для відвідування будівлі та паркінгу людьми з інвалідністю.
Перевагою центру є його відмінна транспортна та пішохідна доступність, а також розташування в центрі великого житлового масиву. Первинна зона охоплення ТРЦ складає 880 000 споживачыв, вторинна – 2 100 000. Після грандіозного відкриття 12 листопада 2021 року Respublika Park стане основним місцем для відпочинку і розваг як жителів Києва, так й інших міст України. Очікується, що відвідуваність торгового центру складе близько 20 млн осіб на рік.
Читайте також –
Coming soon: як виглядає ТРЦ Respublika Park за два місяці до відкриття (презентація+фото)