Мережа з Кіровоградщини Файно Маркет: Ми – надійний тил для наших захисників
Як мережа магазинів Файно Маркет працює у військовий час і з якими проблемами зіштовхується.
В колонці для RAU представники компанії розповіли про особливості своєї діяльності в період військового протистояння з рф.
В перші дні війни росії проти України полиці супермаркетів значно порідшали. Люди активно розкупили крупи, консерви, сіль та інші товари першої необхідності. Складність завдання перед супермаркетами сьогодні — не тільки забезпечити необхідним своїх покупців, а й в будь-який спосіб втримати ціни довоєнного часу.
“Кожен знає, наскільки подорожчали товари у закупці, але ми намагаємося тримати ціни довоєнного часу. Працювати важко. На це впливає і графік роботи, і перебої з поставками, топливом та «утримання» цін на соціальні товари. Незважаючи на це, компанія як і раніше – регулярно сплачує податки. І вчора здійснили оплату податків до місцевих та державних бюджетів в розмірі близько 14 млн грн. Здійснили платіж наперед, бо розуміємо, міський бюджет потребує цього. Безпека наших людей залежить зараз здебільшого від фінансування. Це наш обов’язок і закликаемо й інших представників місцевого бізнесу”, – коментують у мережі.
У мережі зізнаються, були вимушені призупинити усі цінові акції. Проте, така ситуація спостерігається скрізь. Пояснюють тим, що акційні товари потребують збільшених товарних залишків, а сьогодні їх забезпечити дуже складно. Але незважаючи на відміну акцій – в магазинах продовжує діяти «Пенсійна» та «Медична» програма лояльності. Учасники програми зможуть продовжити купувати товари зі знижкою у 10%.
На економічну стабільність також впливає і графік роботи магазинів, який залежить від введеної комендантської години. Сьогодні магазини працюють з 8 до 18 години.
Боротьба в тилу
За інформацією компанії, великою проблемою на сьогодні є кадрове питання. Особливо це стосується таких професій, як водій та працівник розподільчого центру. Пояснюють, що більшість персоналу пішли на фронт, ще більше – записалися в територіальну оборону.
Працівники втомлені, працюють без вихідних. Кожен з них розуміє мету номер один – забезпечення населення необхідними продуктами. Стратегічну роботу виконують усі, з менеджерів перекваліфіковуються у працівників складу. Кожен розуміє – працює для свого народу та громади.
“Зараз дуже важливо зберегти нашу філософію добросусідських відносин як з колегами, так із покупцями та партнерами. Я – менеджер-рекрутер, повинна займатися підбором персоналу, але зараз на складі. Укомплектовую товари для відправки на магазини. Сьогодні всі виходять на роботу, її вистачає: десь завантажити/розвантажити машину, відсортувати товари. Нас тут багато і це надихає. Відчуття єдності та сильного командного духу – окриляє кожного. Ми надійний тил для нашої громади”, – розповідає Ксенія Ануфрієва.
Як розповідає касир Файно Маркет Віра Савицька, особливо важко знаходитись на робочому місці з думкою про безпеку близьких, які перебувають вдома.
“На роботі постійно думаєш про те, а чи почули мої сигнал про повітряну тривогу чи в безпеці вони. За тиждень війни трохи адаптувалися, але переживання нікуди не діваються. Дуже приємно чути підтримку від покупців. Коли кажуть слова подяки, розумієш – ти потрібен, і твоя робота – важлива. Особливо зворушливий момент був, коли покупці допомагали нам забирати алкоголь з полиць та виставляти новий товар. Вони розуміли, ми не встигаємо й швиденько кинулися на допомогу”, – розповідає Віра.
Читайте також –
У стані війни: як працюють українські мережі під час воєнного стану