
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня
Мити вікна чи не мити? Ціла паска чи тільки верхівка? Класична чи фісташкова? – RAU пропонує добірку найкращих...


Національна мережа магазинів EVA (ТОВ «РУШ») заявляє, що не має жодного стосунку до веб-сайту eva-bonus.top, який розповсюджує неправдиву інформацію про опитування та розіграш грошових призів, які нібито проводить EVA.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі мережі, EVA (ТОВ «РУШ») не проводить такої акції ні на офіційному сайті рітейлера eva.ua, ні в своїх роздрібних магазинах.
На жаль, шахраї шукають можливості використати відомий бренд, який користується довірою 8 мільйонів українських покупців щодня, у своїх зловмисних цілях. Представники EVA наразі вживають відповідних заходів і готують заяву до Національної поліції України.
Офіційна заява компанії Eva: https://eva.ua/ua/about/post/ostorozhno-moshenniki/