Найбільший український рітейлер сегменту товарів для краси та здоров’я EVA відкриває 1111-й магазин

Найбільший український рітейлер сегменту товарів для краси та здоров’я EVA відкриває 1111-й магазин

20.12.2021 04:00
  2229
Костянтин Симоненко

18 грудня найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я EVA провела святкове відкриття свого 1111-го магазину, який розпочав роботу в місті Буча за адресою: бульвар Леоніда Бірюкова, 2.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, протягом 2021 року EVA відкрила 70 нових торгових точок, і ще 7 відкриттів заплановано до кінця поточного року.

1111-й магазин мережі EVA має площу 219 кв. м та працює у звичному форматі. В ньому передбачено точку видачі інтернет-замовлень для швидкого та зручного отримання купівель із онлайн-магазину EVA.UA. Також клієнти зможуть скористатися перевагами сервісу «EVA клік», який дозволяє замовляти товари, наявні в асортименті торгової точки, через мобільний додаток EVA і без черги забирати готові пакунки з магазину, оплативши їх на касі у будь-який зручний спосіб.

У день відкриття знакового 1111-го магазину EVA влаштувала свято для клієнтів: музична програма, розваги, вікторини та конкурси. Покупці, які придбали товари на суму від 200 грн одним чеком, отримали заохочувальні сувеніри. Також у соцмережах ритейлера пройшов розіграш 1111 бонусів. Ще один святковий день із комплексом розважальних заходів із нагоди відкриття та подарунками за закупи від 150 грн в одному чеку заплановано на 25 грудня.

«Ми прагнемо бути якомога ближчими до своїх клієнтів, зробити їхні закупи приємними та комфортними. EVA активно відкриває нові магазини, запроваджує інноваційні сервіси. Ми динамічно розвиваємо не лише мережу, але й онлайн-напрям. Зокрема, збільшуємо кількість точок видачі інтернет-замовлень, щоб отримувати товари з EVA.UA було так само зручно, як придбати їх у магазині. Відкриття 1111-ї EVA — знакова подія, адже для мережі №1 це символічне число. Тому ми вирішили влаштувати для клієнтів цілий комплекс святкових заходів, щоб поділитися з ними своєю радістю», — розповіла заступниця директора з маркетингу EVA Василина Петлицька.

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА». За 19 років компанія зросла до понад 1100 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб.

Читайте також –

Як EVA розвиває власні торгові марки – кейс Viv’en Petty


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку