Лінія магазинів EVA запустила проект виїзної торгівлі для маленьких поселень

Лінія магазинів EVA запустила проект виїзної торгівлі для маленьких поселень

07.06.2019 12:50
  1232
rau

Національна мережа магазинів EVA запустила проект виїзної торгівлі «Автолавка». Вантажні автомобілі з асортиментом товарів EVA приїжджають до невеликих віддалених поселень один чи два рази на тиждень.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Всередині «Автолавки» облаштовано 21 торговельний стелаж, вбудовані системи кондиціонування та опалення, відеоспостереження та охорони, розташовано робоче місце касира.

Усі покупці мають змогу скористатися терміналом для безготівкового розрахунку та програмою лояльності. За місяць «магазини на колесах» EVA обслуговують близько 15-ти маленьких населених пунктів Дніпропетровської області. Наразі проект працює у тестовому режимі.

«Проект «Автолавка» було задумано, щоб допомогти мешканцям маленьких поселень. Так часто стається, коли щось необхідне у господарстві раптово закінчується, а до найближчого міста їхати довго. Завдяки автолавці покупці з віддалених куточків України вчасно можуть зробити вигідні покупки у мережі EVA», – коментує директорка по маркетингу Лінії магазинів EVA Анна Гришина.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками.

Зараз мережа магазинів налічує понад 800 точок по всій території України, штат співробітників – понад 10 000 осіб.

Читайте також –

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Blauri, Kiehl’s та інші

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку