Головна > Новини > Звіти > Антикризовий розвиток: лінія магазинів EVA підвела підсумки 2020 «карантинного» року
Антикризовий розвиток: лінія магазинів EVA підвела підсумки 2020 «карантинного» року

Антикризовий розвиток: лінія магазинів EVA підвела підсумки 2020 «карантинного» року

За минулий рік мережа магазинів EVA стала більше на 88 торгових точок, а загальний обсяг інвестицій в 2020 році склав 400 млн грн.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, пандемія коронавіруса, карантин і локдаун не зупинили розвиток Лінії магазинів EVA, а зробили компанію більш гнучкою і ефективною, дозволивши закінчити 2020-й лідером і найбільшим гравцем на ринку drogerie. Нижче наведено короткі підсумки роботи за різними напрямками.

Інвестиції

Незважаючи на карантин і кризу, EVA продовжувала інвестувати в усі стратегічно важливі для компанії напрямки: розширення мережі, в онлайн, IT і логістику.

У 2020 році компанія інвестувала у відкриття нових магазинів більше 110 млн грн, інвестиції в розширення і автоматизацію логістичних центрів склали 105 млн грн. Зокрема, склад інтернет-магазину в Броварах тепер буде забезпечувати відправку 20 000 замовлень на добу. Другий склад для обробки замовлень інтернет-магазину відкрили в розподільному центрі у Львові, придбана земельна ділянка 66 га в Одесі під будівництво складу класу А.

У сфері IT успішно впроваджена нова CRM від SAP. А також завершено тендер на вибір єдиної ERP, який компанія проводила спільно з Ernst&Young LLC. Переможцем став SAP, і в найближчі два роки компанія буде впроваджувати нову платформу.

Загальний обсяг інвестицій Лінії магазинів EVA в 2020 році склав 400 млн грн.

Розширення мережі

Відкрили 88 нових магазинів в 24-х областях України. Серед них – другий магазин нового формату EVA beauty lab в Чернігові. Перший був відкритий в кінці 2019 року в Дніпрі. Зараз мережа нараховує 1054 магазина. За рахунок розширення мережі сумарно зросли і продажі, перевищивши торішні показники по товарообігу, хоча під час локдауну спостерігалося падіння до 30% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

У 2020 році в компанії створили 1762 нових робочих місця, з яких 1462 – в магазинах і розподільних центрах. Загальна чисельність персоналу мережі перевищує 12 000 працівників.

Товари власних торгових марок

Лінія магазинів EVA в 2020 році вперше в своїй історії подолала психологічну межу в 100 млн одиниць товару власних торгових марок, які реалізувала протягом року і має в своєму портфелі 48 ВТМ. У 2020 році компанія почала тестування нового інструменту продажів товарів ВТМ через вендингові апарати. Перші три апарати встановлені в київських ТЦ Піраміда і Retroville, а також дніпровському ТЦ Караван. У них можна придбати колготки власної торгової марки – Viv’en Petty.

Частка private label в портфелі EVA одна з найвищих в країні. Під власною торговою маркою продається кожен третій товар мережі. При цьому компанія не замінює власною торговою маркою брендовий продукт, щоб надати покупцеві вибір і можливість проголосувати гаманцем – який товар він вважає найкращим.

Нагороди

Виконавчий директор Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко увійшла в топ-25 найуспішніших менеджерів України за версією ділового журналу «Власть денег» і в топ-25 кращих керівників найбільших компаній України за версією видання «Топ-100. Рейтинги найбільших »видавництва ekonomika +.

Директор з управління персоналом EVA Інна Печериця за оцінками видання «Топ-100. Рейтинги найбільших» видавництва ekonomika + увійшла в топ-5 кращих HRD в українському рітейлі.

Мережа стала переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року» в номінації «Магазини краси та здоров’я року», товари власних торгових марок отримали три міжнародних і дві національних нагороди.

Допомога лікарням в боротьбі з пандемією COVID-19

Найбільш масштабним і успішним соціальним проектом в боротьбі з COVID-19 визнаний проект допомоги 242 опорним лікарням України, які EVA забезпечила миючими та дезінфікуючими засобами з розрахунку на місяць карантину. За деякими позиціями обсяги допомоги вимірювалися тисячами кілограмів і десятками тисяч літрів. Зокрема, відправили 34 000 літрів миючих і дезінфікуючих засобів, більше 4 тонн прального порошку.

Цей проект отримав нагороду ООН на конкурсі «Партнерство заради сталого розвитку – 2020» в категорії «Подолання COVID-19», а також став переможцем XI конкурсу кейсів корпоративної соціальної відповідальності, як найбільш ефективний спосіб допомоги медикам у боротьбі з пандемією коронавірусної інфекції.

Крім цього, компанія одноосібно і спільно з партнерами закупила і передала лікарням Києва, Дніпра, Одеси і Миколаєва майже 1700 захисних костюмів і 900 масок. Пологовому відділенню Дніпропетровської обласної лікарні засоби гігієни та догляду, господарські товари та товари для прибирання і дезінфекції. Всього на соціальні проекти допомоги лікарням Лінія магазинів EVA спільно з партнерами витратили 1,5 мільйона гривень.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонують широкий асортимент товарів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям і тілом, біжутерії, аксесуарів, побутових товарів, а також товарів по догляду за дітьми. Більше 8 мільйонів людей є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

За 18 років компанія створила мережу з понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році мережа подолала психологічну межу в 100 млн одиниць товару власних торгових марок, реалізованих за рік, має в своєму портфелі 48 ВТМ. Штат співробітників понад 12 000 людей.

Читайте також –

Намисто знижок: як EVA перенесла принцип Flash Sales в офлайн на честь свого 18-річчя

Про автора