Eva отримала відзнаку національного рейтингу корпоративної репутації

Eva отримала відзнаку національного рейтингу корпоративної репутації

08.04.2025 11:04
Оксана Дудка

3 квітня в Києві, у готелі InterContinental, відбулося нагородження переможців національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією Репутаційні Активісти, де за результатами оцінювання журі мережа магазинів Eva посіла перше місце в категорії «Ритейл — парфумерія».

Церемонія відбулася в межах щорічного міжнародного репутаційного форуму PRNext`25. Переможців традиційно визначало авторитетне журі, до складу якого увійшли профільні журналісти, аналітики ринку, представники професійних медіа та керівники громадських організацій. Оцінювання компаній здійснювалося за низкою критеріїв:

  • репутаційна стабільність,
  • іміджевий капітал КСВ,
  • медіаактивність,
  • інноваційний підхід,
  • якість антикризових комунікацій.

До п’ятірки лідерів у категорії «Ритейл — парфумерія», яку очолила Eva, цього року також потрапили Yves Rocher, Brocard, Watsons та Makeup.

«Це вже четверта перемога Eva у рейтингу Репутаційні Активісти, і щоразу для нас це хвилююча подія. Ця нагорода — спільне досягнення всієї команди Eva. Від топменеджерів, які ухвалюють стратегічні рішення, до продавців у магазинах, які щодня створюють позитивний клієнтський досвід. Від піарників, які будують комунікації, до складу, де замовлення комплектують швидко і з хірургічною точністю», — зазначила керівниця PR-напряму мережі Eva та Eva.ua Олександра Гнатик.

Довідка. Рейтинг Репутаційні Активісти започатковано у 2015 році як незалежну ініціативу для відзначення компаній, що досягли видатних результатів у сфері управління репутацією. Переможці визначаються в ключових галузях — ритейл, телекомунікації, логістика, агросектор, ІТ, машинобудування, металургія, девелопмент, фармацевтика, фінансовий сектор, страхування тощо.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon