Мережа Eva представила новий експериментальний формат

Мережа Eva представила новий експериментальний формат

Сьогодні
  446
Оксана Дудка

12 липня 2025 року в селі Зазим’я (Броварський районн, Київська обл.) відкрився перший магазин нового компактного формату «Eva поруч».

Компактні магазини «Eva поруч» матимуть середню площу близько 60 кв. м, що в 3-4 рази менше за стандартну Eva. Асортимент включатиме близько 2000 SKU, тоді як у повноформатних точках мережі він може сягати 15 000 -20 000 SKU. Проте в компактному форматі будуть присутні зокрема й унікальні пропозиції з акцентом на доступний ціновий сегмент. Основний фокус асортименту – на побутовій хімії, товарах категорії хаусхолд, базових товарах для догляду за дітьми, засобах гігієни та продукції для догляду за тілом і волоссям. Категорії декоративної косметики та парфумерії у новому форматі представлені не будуть.

«Головна ідея формату – стати ще ближче до клієнтів. Звідси й назва «Eva поруч». Цей формат покликаний допомогти нам задовольняти потреби споживачів там, де раніше це було неможливо через брак приміщень достатньої для відкриття точок звичайної площі. Цей формат має забезпечити нашу присутність там, де це важливо для покупців», – зазначив операційний директор мережі магазинів Eva Віктор Средній.

Наразі «Eva поруч» має статус експериментального формату. В компанії прагнуть на практиці перевірити, наскільки він виправдає очікування щодо ефективності та чи дійсно дозволить наблизитись до офлайн- та онлайн-клієнтів. Кожен магазин формату «Eva поруч» виконуватиме функцію точки видачі інтернет-замовлень, що має зробити онлайн-покупки комфортнішими для ще більшої кількості клієнтів, адже самовивіз залишається найпопулярнішим способом отримання посилок з eva.ua. Замовити товари можна на спеціальному планшеті безпосередньо в магазині, за потреби скориставшись допомогою працівника. Це стане зручним, наприклад, для клієнтів старшого покоління, які потребують додаткової підтримки в онлайн-шопінгу.

Інвестиції у відкриття магазину формату «Eva поруч» становлять до 500 000 грн, тоді як запуск стандартної Eva коштує 3-5 млн грн залежно від дизайну торгової точки, площі та початкового стану приміщення. Кожен компактний магазин створює додатково 3-4 робочих місця.

«Запровадження цього формату – наша відповідь на поточні потреби та виклики ринку, а також на запит клієнтів, які хочуть мати доступ до товарів максимально близько до свого дому. Ми сподіваємось, що формат «Eva поруч» стане успішним доповненням нашої мережі, сприятиме зростанню кількості лояльних покупців, підвищенню щільності покриття й подальшому покращенню бізнес-результатів компанії», – додав Віктор Средній.

До кінця року мережа планує відкрити 10 магазинів формату «Eva поруч». Найближчі відкриття вже заплановані на липень:

с. Гатне (Фастівський р-н, Київська обл.), Приозерний бульвар, 6;     
с. Софіївська Борщагівка (Бучанський р-н, Київська обл.), просп. Героїв Небесної Сотні, 28.

Стратегічний потенціал розвитку формату визначать продемонстровані результати, які компанія планує оцінити у 2026 році.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку