EVA побудувала в Україні другий масштабний розподільчий центр для напряму e-commerce

EVA побудувала в Україні другий масштабний розподільчий центр для напряму e-commerce

20.01.2022 12:00
  5585
Дарія Осіїк

Наприкінці 2021 року лінія магазинів EVA відкрила новий розподільчий центр (РЦ) у Львові. Об’єкт призначений спеціально для обслуговування e-commerce-напряму (інтернет-магазину EVA.UA), розвиток якого наразі є одним із головних фокусів компанії.

Читати російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Складська площа приміщення РЦ складає близько 7500 кв. м. Грамотна організація простору, використання сучасних ергономічних конструкцій для оптимізації зберігання, відбору та комплектації товарів (поличковий мезонін, мезонін на колонах, висотні стелажні системи) дозволили збільшити загальну корисну площу складу вдвічі. В існуючій конфігурації, вона становить понад 15 000 кв. м. та дозволяє зберігати близько 150 000 SKU товарів.

Кількість персоналу нового РЦ наразі становить близько 300 працівників. Його поточні потужності та наявний рівень автоматизації  дають змогу обробляти до 15 000 замовлень на добу. Даний склад взяв на себе близько 40% навантаження від загальної кількості замовлень e-commerce-напряму. На складі встановленні сучасні WMS, TMS та FMS системи, котрі постійно вдосконалюються відповідно до нових більш продуктивних процесів. Задля досягнення максимальної ефективності використовується хвильовий двоетапний принцип обробки замовлень. У подальшому компанія планує запровадити використання сучасних систем автоматизованого зберігання AS/RS, що дозволять мінімізувати використання ручної праці та додатково підвищити продуктивність роботи. Також фахівці EVA розглядають перспективи роботизації.

«Наші пріоритети на сьогодні — максимально швидка доставка замовлень споживачам та розширення асортименту запропонованого товару. Відкриття нового розподільчого центру для e-commerce — це ще один крок до підвищення рівня обслуговування та задоволення потреб клієнтів. Напрям e-commerce в EVA розвивається дуже стрімко. Три роки тому ми починали з 500 замовлень на добу, а тепер у звичайному режимі обробляємо вже понад 10 000, і це далеко не межа. Компанія вкладає значні ресурси в розвиток логістичного напряму e-commerce та планує і надалі відкривати нові сучасні склади», — коментує керівник відділу розвитку логістики лінії магазинів EVA Сергій Поляков.

Проект побудови нового розподільчого центру у Львові був реалізований за 10 місяців. Його бюджет склав близько 160 млн грн. Львівський РЦ став другим складом EVA, покликаним обслуговувати e-commerce-напрям (перший розташований у Броварах). Крім того, компанія має п’ять розподільчих центрів у Броварах, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові, що забезпечують потреби роздрібної мережі.

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад вісім мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

Починаючи з 2019-го, мережа утримує звання «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. У 2019 році компанія отримала нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. Крім того, товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

За 19 років компанія зросла до понад 1100 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 15 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також – 

Краща українська реклама 2021 року: Comfy, АТБ, Rozetka, Епіцентр, EVA, Ашан та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку