З днем народження, EVA: 17 вражаючих фактів про мережу
Національна мережа Лінія магазинів EVA святкує день народження.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Вже 17 років клієнти EVA отримують найкращі можливості турботи про красу та догляд навіть у найвіддаленіших куточках України. За час свого розвитку компанія значно розширилась, організувала власний марафон, забезпечила тисячі людей робочими місцями та надала допомогу маленьким українцям із тяжкими захворюваннями. До 17-го дня народження компанія розповіла 17 найцікавіших фактів про EVA, які сталися за всі роки діяльності.
- 11 000 – кількість співробітників, які є частиною EVAfamily;
- 16 500 км – довжина лінії, яка утвориться, якщо всі співробітники EVA візьмуться за руки;
- Загальна кількість співробітників компанії протягом 17 років – 28 515 (співробітники фактичні та минулі);
- 130 069,90 кв. м складає загальна площа всіх магазинів EVA станом на 2019 рік;
- Тільки за 2018 рік лінія магазинів EVA сплатила 600 млн грн податків;
- 4000 – кількість асортиментних позицій власних торгових марок серед 30 000 загальних;
- Загалом EVA отримала 18 українських та міжнародних нагород, у тому числі на щорічній профільній виставці PLMA у Нідерландах;
- За 17 років магазини EVA відвідало майже 1 млрд людей. Це дорівнює 1\7 населення Землі;
- Загальна кількість чеків у мережі EVA перевищила 500 млн;
- Близько 2 млн грн витрачено на придбання медичного обладнання для перинатальних центрів у 12 містах України: Одеса, Дніпро, Харків, Львов, Запоріжжя, Тернопіль, Полтава, Хмельницький, Київ, Івано-Франківськ, Херсон, Кам’янець-Подільський;
- 136 832,20 грн за останні три роки передано на лікування дітей із особливо тяжкими захворюваннями. Цьому сприяла програма благодійності EVA;
- 376 642 860,44 грн заощадили учасники програми лояльності «EVA Мозаїка» за дев’ять років;
- Кожна 3-тя жінка та кожен 20-й чоловік України є користувачами програми лояльності «EVA Мозаїка»;
- 849 кілометрів пробігли учасниці марафону EVA Women Challenge за два роки;
- Три відомі українські зірки ставали обличчями рекламних кампаній EVA: Маша Єфросиніна, Надія Матвєєва та Світлана Тарабарова;
- Офіційний акаунт EVA у Instagram є лідером серед акаунтів аналогічних брендів та посідає третє місце за тим же показником у Facebook;
- Офісні працівники EVA турбуються про навколишнє середовище. З липня 2019 року офісним працівникам вдалося зібрати та здати на переробку більше 1,2 тонни макулатури.
«Лінія магазинів EVA з кожним роком зростає та вдосконалюється. Наша родина зросла до 11 тисяч співробітників. Завдяки нашій команді ми досягли неймовірного успіху. EVA – найбільша дрогері мережа в Україні, яка отримала і національне, і міжнародне визнання. Щиро вітаю нас із спільними перемогами та бажаю наснаги на майбутні здобутки», – говорить виконавчий директор Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
У 2019 році компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проект допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.
Читайте також –
Бренд з ім’ям: як мережа EVA розвиває напрямок власних торгових марок