CDP eSputnik інтегрується з WooCommerce: автоматизація та збільшення прибутків з першого дня

CDP eSputnik інтегрується з WooCommerce: автоматизація та збільшення прибутків з першого дня

Сьогодні
  140
Дудка Оксана

Українська CDP eSputnik випустила плагін для WooCommerce, який дозволяє власникам інтернет-магазинів автоматизувати маркетинг та підвищити продажі одразу за рахунок однієї простої інтеграції, що не вимагає залучення розробників. Плагін поєднує магазини на WooCommerce і комплексну платформу клієнтських даних eSpuntik, щоб бізнеси будь-якого розміру могли використовувати дані про клієнтів для підвищення ефективності маркетингу та покращення відносин із клієнтами.

“WooCommerce – одна з найпопулярніших платформ для ecommerce, і наш плагін дає змогу бізнесу зробити маркетинг доступним для бізнесів, які прагнуть:

  • збільшувати прибутки та LTV клієнтів завдяки правильному використанню даних;
  • уникнути високих витрат на розробників та інтеграції.

Ми допомагаємо магазинам бути ближчими до своїх клієнтів: працюйте з усіма даними в єдиній системі, персоналізуйте досвід кожного користувача, комунікуйте з ними з правильного приводу, у правильний час та правильними каналами”, – каже Олексій Данченко, СОО eSputnik.

Що це означає для магазинів на WooCommerce

  • Автоматизація повторних продажів: налаштуйте тригерні розсилки один раз і отримуйте стабільний дохід від існуючих клієнтів. Наприклад, тригерні комунікації дозволили магазину Zootovary.com збільшити прибуток з каналу email на 30%.
  • Омніканальна комунікація: побудуйте безшовну взаємодію з клієнтами через різні канали – email, месенджери, застосунки, сайт. CDP eSputnik надає 9 директ-каналів: email, web і mobile push, in-app, App Inbox, віджети, Telegram-bot, Viber, SMS, – що дозволяє взаємодіяти з клієнтами найзручнішим для них спосіб. Так, маркетплейс Maudau на 19% збільшив продажі товарів зі знижками завдяки додаванню в комунікації віджетів.
  • Персоналізація за допомогою AI: в системі eSputnik доступно 200 протестованих та готових до використання алгоритмів формування товарних рекомендацій. Випробуйте нові алгоритми, які працюють завдяки синергії трансформерної моделі + LLM. Вони розуміють контекст та потреби кожного клієнта. Це забезпечує індивідуальний підхід, збільшуючи ефективність комунікацій. Саме тому персональні товарні рекомендації підвищують конверсію сайту на 20-30%, а рекордний наш показник 60%. Наприклад, український ритейлер Dnipro-M отримав +1000% ROMI завдяки товарним рекомендаціям та впровадженню каналу App Inbox.
  • Легка інтеграція без розробників. Встановлення плагіна займає менше 5 хвилин. Все робиться автоматично – не потрібно залучати сторонніх розробників чи самостійно редагувати код магазину.

Як це працює?

Плагін автоматично додає код вебтрекінгу на сайт. Він передає контактні дані клієнтів, інформацію про замовлення та статуси, дозволяючи відстежувати всі оновлення в реальному часі та використовувати ці дані для сегментації та вчасних персоналізованих кампаній.

Чому це важливо?

Інтеграція з eSputnik гарантує вчасну реакцію бізнесу на поведінку клієнтів, дозволяє автоматизувати рутинні процеси та зменшити кількість помилок. Оновлення відбуваються автоматично, що дає змогу маркетологам зосередитися на стратегії та креативних ідеях для нових кампаній.

Чи захищені дані клієнтів?

В eSputnik дані клієнтів зберігаються відповідно до стандартів GDPR, а система захисту інформації сертифікована за ISO/IEC 27001:2022.

Як почати?

Плагін доступний у каталозі WordPress. Встановити його можна за кілька хвилин без необхідності залучення технічних спеціалістів.

Які оновлення очікувати?

Команда СDP eSputnik продовжує розвивати можливості плагіну. Незабаром до каналів, які додаються лише одним кліком, доєднаються Web Push повідомлення. Це простий і знайомий канал, що дозволяє проводити ефективну комунікацію з користувачами як на десктопних, так і на мобільних пристроях.

Довідка. Платформа клієнтських даних eSputnik — українська ІТ-компанія, яка понад 12 років розробляє програмне забезпечення для збільшення прибутку бізнесу й керування користувацьким досвідом завдяки збору, уніфікації, сегментації та активації даних клієнтів.

Команда eSputnik допомагає ecommerce-бізнесам вивчати кожен нюанс поведінки клієнтів і перетворювати ці дані на прибуткові стратегії.

Платформою користуються 4000 брендів із 76 країн світу. 8 з 10 ТОП-компаній в українському ecommerce покращують клієнтський досвід разом з eSputnik: Prom.ua, Dnipro-M, Foxtrot, Stylus, Maudau, adidas, Shafa.ua, “Київстар”, MasterZoo, Kasta, leBoutique та інші компанії, серед яких 600+ ecommerce-бізнесів з 23 мільйонами покупців.

Не втрачайте можливість підвищити ефективність вашого маркетингу з новим плагіном від eSputnik.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку