Епіцентр виводить в Україну бренд повсякденного спортивного одягу TAF

Епіцентр виводить в Україну бренд повсякденного спортивного одягу TAF

29.12.2020 11:32
  1215
Виктор Нагорский

Перший в країні магазин світового бренду The Athlete`s foot (TAF) розпочав роботу 26 грудня в столичному торгово-розважальному центрі Blockbuster Mall.

Цей матеріал доступний російською мовою

The Athlete’s foot (TAF) — дочірній проект компанії Intersport International Corporation. В Україні його розвитком на правах франшизи займатиметься група компаній Епіцентр К, яка в цьому році уклала відповідну угоду з власником бренду. Таким чином Україна стала однією з 30 країн світу, де представлений TAF.

Як уточнили RAU в прес-службі групи Епіцентр, перший магазин бренду в країні зайняв 340 кв. м торговельної площі в столичному ТРЦ Blockbuster Mall, що на проспекті Степана Бандери, 36. В його асортименті зібрані товари від всесвітньо відомих виробників спорттоварів: Nike, Puma, Vans, Converse, Adidas, Reebok, New Balance, Asics, Jordan, Stance.

В компанії також зазначають, що TAF – це трендсеттер спортивного вуличного стилю. У першому київському магазині бренду для клієнтів створена ціла бібліотека з колекцією літератури про вуличний стиль та сучасну снікер-культуру.

«Особливість TAF в тому, що цей бренд відійшов від свого суто спортивного направлення, та перейшов на бік експертизи у створенні особистого спортивного стилю. Так, в TAF пропонується більшість брендів, які ви можете знайти в Intersport, але представлена тут продукція не для занять спортом, а для комфортного носіння щодня. Це лінійки взуття, а також одяг, які допомагають створити яскраві та сучасні образи, виділитися з натовпу, при цьому це речі для вільного руху та комфортного почуття», – коментує директор Interport Україна Юлія Максименко.

За її словами, магазини TAF в першу чергу планується відкривати в містах-мільйонниках країни – Київ, Дніпро, Одеса. Проте, через пандемію конкретні дати з відкриття наступних магазинів у компанії поки що не називають. Втім окрім фізичного магазину познайомитися з брендом можна буде на його сторінках  у соціальних мережах Facebook та Instagram, а незабаром – в мультибрендовому інтернет-магазині, який наразі знаходиться у розробці.

Нагадаємо, цьогоріч група компаній Епіцентр також вивела на український ринок польський спортивний бренд 4F, що спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для зайняття активними видами спорту. Перший монобрендовий магазин 4F в Україні розпочав роботу в серпні 2020-го у київському ТРЦ Retroville.

Довідка. TAF (The Athlete`s foot) – це мережа магазинів взуття та одягу, заснована у 1971 році у Пітсбурзі (США, штат Пенсильванія). Концепція The Athlete’s Foot була новою і сміливою: це був перший в своєму роді магазин спортивного взуття і одягу з акцентом на стилі замість традиційної функціональності. У 2020 році TAF представлений більш ніж 560 магазинами у 30 країнах світу. В Україні бренд TAF з 2020 року на правах франшизи розвиватиме група компаній Епіцентр К.

Читайте також –

Петро Михайлишин, Епіцентр: Готові відкрити ще 50 торгових центрів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку