Епіцентр у партнерстві з Mriyar запустять маркетплейс з продажу автозапчастин
Компанії Епіцентр К і Мріяр запускають маркетплейс з продажу автозапчастин в форматі B2C. Проект об’єднає можливості бренду Епіцентр та IТ-рішення на базі програмного продукту Mriyar.
Торгівля автозапчастинами буде реалізована у вигляді маркетплейсов автозапчастин на сайтах https://epicentrk.ua/seller/ і mriyar.ua. Відзначимо, що відвідуваність сайту epicentrk.ua становить понад 14 млн осіб на місяць.
Епіцентр буде реалізовувати як продукцію своїх постачальників, так і розміщувати пропозиції сторонніх продавців. У той же час найбільша в Україні мережа торгових центрів (61 ТЦ в 48-ми населених пунктах України) буде виступати як потенційні склади та точки видачі замовлень.
Сторонні продавці зможуть підключиться до торгового майданчика через спеціалізовану платформу Mriyar, яка розроблена з урахуванням особливостей ринку автозапчастин і бере на себе вирішення всіх технічних завдань. Для роботи продавцям досить пройти реєстрацію, створити бізнес-профіль і надати прайси. Складних технічних або програмних вимог тут немає – на платформі діють прості умови роботи та комісія тільки від укладених угод.
В першу чергу в маркетплейс Епіцентр потраплять ті компанії, які вже зареєстровані на платформі mriyar.ua.
Якісний сервіс кінцевому користувачеві забезпечить відділ власних продавців-консультантів, з досвідом роботи в індустрії більше п’яти років.
З 1 серпня платформа почала функціонувати в тестовому режимі, а вже у вересні запрацює на відкритий ринок і почнеться активне просування проекту.
Мета у засновників проекту амбітна – через два-три роки стати лідером ринку роздрібної торгівлі автозапчастинами.
Читайте також –
Епіцентр починає відкривати продуктові магазини в своїх торгівельних центрах – ЗМІ