Епіцентр відкрив інноваційний Food Market з власним фуд-кортом (фотоогляд)

Епіцентр відкрив інноваційний Food Market з власним фуд-кортом (фотоогляд)

28.04.2021 02:27
  8275
Іван Зайцев

У торговельному центрі Епіцентр на вул. Берковецька, 6 В, відкрився продуктовий магазин Food Market площею 3000 кв. м з власним фудкортом у форматі eat&go. Зона ресторанів розрахована на 106 посадкових місць.

Цей матеріал також доступний російськоюм мовою

У період дії карантинних обмежень об’єкт працюватиме у форматі «на виніс». У новому Food Market представлені три види кухонь – італійська, іспанська та японська. Також для відвідувачів працюватимуть власні кондитерська, пекарня повного циклу, енотека з колекцією вин із усіх куточків світу, а також сироварня, зона м’ясопродуктів власного виробництва.

Для побудови магазину було використане найсучасніше професійне обладнання, в тому числі універсальні машини Rational (Німеччина) для швидкого приготування їжі, яке дозволяє зберігати максимальну кількість корисних властивостей продуктів. Найсучасніша піч італійського виробництва Marana дозволить готувати автентичну італійську піцу на дровах. А для виготовлення домашнього хліба ручної роботи з неймовірно запашною скоринкою використовуватиметься найкраще шведське обладнання Revent.

Окрім кулінарії, в маркеті зроблено акцент на фреш-зону, у якій представлені свіжа риба, м’ясо, овочі, і широкий асортимент продуктів здорового харчування.

Розробка концепції та дизайну здійснювалася спеціалістами направлення ексклюзивних концептів та розвитку НЕКТАР компанії Епіцентр, без залучення зовнішніх підрядних організацій.

“Вся команда НЕКТАР працювала з великим натхненням над цим унікальним проєктом. В процесі створення концепції ми надихалися архітектурою Гауді, а тому в її основу лягла іспанська колористика у теплих тонах. Також ми розробили різні тематичні ілюстрації на стінах, які втілили в життя художники. Ми прагнули створити атмосферу сієсти, потрапивши в яку відвідувачам не хочеться нікуди поспішати. Щоб вони могли не лише підкріпитись, але й перепочити у затишній атмосфері нашого Food Market”, – розповіла директор направлення НЕКТАР Олена Соловйова. 

У новому Food Market відвідувачі можуть швидко взяти готові страви, поїсти і продовжити шопінг. Цим ще раз підтверджується головний лозунг компанії – “В Епіцентрі є все!”.

“Ми розуміємо, що сьогодні ринок продуктового рітейлу розвивається досить інтенсивно. Українському споживачу доступні усі можливі формати – від магазинів “біля дому” до великих гіпермаркетів. Головна наша ідея, яка лягла в основу концепції нового Food Market – до нас покупець приходить не за продуктами, а за готовою їжею”, – прокоментував керівник проекту Food Market мережі Епіцентр Олег Шкаровський.

Заступник генерального директора, директор з питань роздрібної торгівлі ТОВ “Епіцентр К” Володимир Гончаров повідомив, що компанія має намір активно розвивати мережу продуктових магазинів FOOD Market. «Відповідаючи на запити та потреби споживача в товарах першої необхідності компанія продовжує розширення мережі продуктових магазинів FOOD Market. Ще один торговий об’єкт такого формату відкрився в київському ТЦ Епіцентр на Берковецькій, 6 В, і став найбільшим для компанії в Україні. Ще одна унікальність полягає в тому, що тут працюватимуть одразу два FOOD Market – на першому і на другому поверхах ТЦ. Найближчим часом ми продовжимо масштабування мережі продуктових магазинів і в інших торговельних центрах компанії по всій Україні», – підкреслив він.

Довідка. Група компаній Епіцентр К почала розвиток продовольчих супермаркетів Food Market у концепті shop in shop (магазин в магазині) із широким асортиментом харчових продуктів та напоїв та власним виробництвом у 2020 році. Перший об’єкт розпочав роботу в ТЦ Епіцентр у Бучі в липні минулого року.

Мережа Food Market налічує 12 продовольчих магазинів у 10 містах України. Зокрема, по два Food Market відкрито в Запоріжжі та Львові, по одному – в Києві та Бучі Київської області, Чернівцях, Вінниці, Калуші, Мелітополі, Кропивницькому та Хмельницькому.

Епіцентр – лідер ринку роздрібної торгівлі України з повністю вітчизняними інвестиціями. Станом на 28 квітня 2021 року торгова мережа компанії налічує 65 торговельних центрів «Епіцентр» та 10 гіпермаркетів «Нова лінія», які щорічно відвідують майже 65 млн покупців.

Читайте також –

Укрпошта стала офіційним логістичним партнером маркетплейсу Епіцентр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку