Долаючи час і простір: як виглядає та що пропонує перший дитячий парк розваг від мережі Епіцентр (фоторепортаж)

Долаючи час і простір: як виглядає та що пропонує перший дитячий парк розваг від мережі Епіцентр (фоторепортаж)

06.07.2024 09:00
  1698
Іван Зайцев

Мережа торгових центрів Епіцентр вийшла у новий для себе напрям: відкрила сімейний парк розваг Epiland в Києві. Він працює у столиці вулиці Полярній, 20 Д. В планах компанії: подальше масштабування проєкту: у ТРЦ в Чабанах, Бучі та Львові.

Флагманський Epiland у Києві площею понад 3000 кв. м стане частиною великої розважальної мережі, що буде об’єднана тематикою “Подорож у просторі та часі”. Ця тематика передбачатиме, що кожен з сімейних парків розваг в мережі стане для відвідувачів окремим “телепортом” у різні світи та ери.

Перший такий об’єкт розпочав роботу в ТЦ Епіцентр на Полярній і “телепортує” гостей сімейного парку розваг на планету Пандора, на якій розгортались події культового кінофільму “Аватар”.

Основний акцент проєкту тут зроблено на розваги для дітей віком до 12 років та проведення дитячих днів народжень. Концепція парку включає атракціони, батути, лабіринти, тюбінг, ігрові автомати, скеледром, приставки, віртуальну реальність, автодром, дзеркальний лабіринт та інші розваги.

Ще одна “фішка” – дзеркальний лабірінт, який справляє фантастичне враження.

В першому Epiland також буде реалізовано власне сімейне кафе, тематичні банкетні кімнати, кожна з яких присвячена своїй тематиці: кенділенд, космос, комікси і так далі.

Також доступна послуга няня-сервіс (при потребі батьки можуть залишити дитину з нянею і займатися своїми справами) і вперше в Україні – імерсивний дайнінг з тематичними 3D-проєкціями: кімната, де всі стіни і навіть стіл являють собою голографічні екрани, що забезпечує повне занурення в атмосферу.

“Мережа Epiland суттєво вирізнятиметься з-поміж інших гравців розважального ринку України, адже висока якість обладнання та декору, креативний концептуальний підхід,  досконалий сервіс та досвідчена управлінська команда – це основні кити, на яких побудована бізнес-модель проєкту”, – зазначила директорка напрямку ексклюзивних концептів та розвитку мережі Епіцентр Вікторія Зеленська.

До речі, більшість обладнання в ДРЦ – українського виробництва. Це принципова позиція власників компанії: за можливості підтримувати вітчизняного виробника.

За словами керівниці відділу розважальних концепцій Епіцентр Катерини Черняк, для дорослих відвідування парку буде безкоштовним: платити потрібно лише за дитину та, при бажанні, за няня-сервіс. Фуд-корт буде пропонувати страви як для маленьких відвідувачів, так і для дорослих гостей.

Суму інвестицій в проєкт компанія поки не розголошує. «Для нас цей напрям – не стільки про гроші, скільки про бажання запропонувати українцям новий досвід розваг, занурити в особливий світ, ознайомити із сучасними можливостями індустрії дитячих парків», – пояснює Катерина Черняк.

Більше фото з першого Epiland від мережі ТЦ Епіцентр – у нашому фотоогляді.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку