Епіцентру 20 років: понад 2 млрд відвідувачів та 2,2 млн кв. м площ

Епіцентру 20 років: понад 2 млрд відвідувачів та 2,2 млн кв. м площ

06.12.2023 12:45
  2615
Дарія Осіїк

Середній трафік мережі Епіцентр майже в 19 разів більший за відвідуваність Ейфелевої вежі, загальна площа всіх ТЦ зайняла б 308 футбольних полів, а проданого за 20 років кабелю вистачило б від Землі до Місяця.

Національна мережа Епіцентр відзначає ювілей: 20 років тому, 6 грудня 2003 року, відкрився перший торговий об’єкт компанії на вул. Братиславській, 11 у Києві. 

На той момент його площа складала 12 000 кв. м, а наразі рітейлер зріс до масштабів найбільшої торгової мережі в Україні. 

Загальна площа всіх збудованих ТЦ компанії складає майже 2,2 млн кв. м. Для порівняння, це більше, ніж займають усі магазини АТБ, Сільпо, Ашан, Metro і Novus в Україні разом взяті. Також на цій площі могли б розміститися 308 футбольних полів столичного стадіону “Олімпійський”. Для будiвництва цих торгових об’єктів компанія використала понад 200 000 тонн металоконструкцій, тоді як загальна вага металоконструкцій столичного мосту Патона у 20 разів менша — близько 10 000 тонн.

На старті бізнесу Епіцентр був класичним будівельним гіпермаркетом з асортиментом близько 26 400 SKU, але трансформувався в мережу повноцінних торговельних центрів з пропозицією у 800 000 товарів та окремими магазинами формату shop in shop. Серед них близько 30 ексклюзивних для українського ринку концептів, в тому числі продуктовий Food Market, Intersport, Галереї Деко, Центр Меблів, Центр Техніки ЦеТе, дитячий магазин E.Pic, Садовий центр, зоомагазин Lapki, косметично-парфумерний бутик Mon Cheri, Аптека 100+ та багато інших.

Як підрахували в напрямку аналітики компанії, загальний трафік всіх торговельних центрів Епіцентр за час існування компанії склав 2,27 млрд, або понад 113 млн відвідувань на рік. Для порівняння, цей показник майже в 19 разів перевищує відвідуваність Ейфелевої вежі — однієї з найпопулярніших у світі пам’яток архітектури, на яку щорічно підіймаються близько 6 млн туристів. 

Не менш грандіозними є і масштаби торгівлі компанії. За два десятиріччя роботи Епіцентр реалізував 383 000 кілометрів електричного кабелю, що майже еквівалентно відстані від Землі до Місяця. З моменту створення відділу “ДЕКО” компанія продала 6,8 млн сковорідок, якими можна було б забезпечити кожного мешканця таких країн як Данія чи Фінляндія. А загальної площі реалізованої керамічної плитки, лінолеуму, ламінату та паркету вистачило б, щоб вкласти підлогою всі Мальдівські острови.

Після появи в мережі департаменту побутової хімії Епіцентр продав 356 млн рулонів туалетного паперу, якого б вистачило, щоб 535 разів огорнути Землю навколо екватора. Починаючи з 2015 року, коли Епіцентр почав розвивати в Україні бренд Intersport, компанія стала одним з найбільших продавців спортивних товарів. Менш ніж за 8 років мережа продала майже 1,5 млн пар кросівок. Такою кількістю взуття можна було б 30 років забезпечувати всіх 50 000 учасників найпопулярнішого у світі Нью-Йоркського марафону. Також компанія продала близько 77 млн одиниць бутильованої води, якою можна було б заповнити 103 олімпійських басейна.

Варто зазначити, що на сьогодні до групи компаній Епіцентр входить не лише роздрібний бізнес, але й агрохолдинг Епіцентр-Агро, заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ Осмолода та логістичні потужності. 

Серед активів групи також логістичні потужності загальною площею 172 000 кв. м та власний автопарк з більш ніж 3000 одиниць транспорту. За час існування автомобілі компанії подолали майже 675 млн км, що в понад 30 разів більше за протяжність усіх автодоріг світу. 

Для порівняння: в американській корпорації Meta Platforms, яка об’єднує Facebook, Instagram і WhatsApp, працює 52 500 співробітників по всьому світу. Загальний штат персоналу групи компаній Епіцентр налічує 38 000 співробітників лише в Україні. 

При цьому Епіцентр робить вагомий внесок в українську економіку за рахунок значних інвестицій та податків. Прогнозна сума сплачених податків та обов’язкових платежів групи компаній Епіцентр лише за 2023 рік складе понад 7 млрд грн. 

У наступні 20 років група компаній не припинятиме активний розвиток. Тільки в роздрібній торгівлі Епіцентр планує збільшити свій бізнес щонайменше в 7 разів. Реалізація амбітних та масштабних проєктів також відбуватиметься в інших галузях економіки. В тому числі в агрокомплексі, виробництві, логістиці, енергетиці та інших сферах бізнесу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку