Новорічний подарунок клієнтам: як Eldorado запустив нову програму лояльності

Новорічний подарунок клієнтам: як Eldorado запустив нову програму лояльності

18.12.2020 07:12
  1388
rau

З 1 грудня в Eldorado запустили нову програму лояльності. Про деталі нововведень детально розповіла керівник відділу CRM рітейлера Наталія Хомик.

Цей матеріал доступний російською мовою

У гаманці більшості українців багато карток різних програм лояльності. Зазвичай споживачі говорять, що картками користуються, але умови нарахування бонусів не пам’ятають, та й в цілому програми лояльності не є вирішальними факторами здійснення покупки.

А насправді, якщо подивитися на цифри, ми можемо побачити, що середній чек, частота покупки і відгук на проведені акції у зареєстрованих в програмі лояльності клієнтів набагато вище, ніж у незареєстрованих. А якщо у таких клієнтів ще й бонуси є, то різниця виявляється куди більше.

Програма лояльності робить покупців більш лояльними до рітейлера, стимулює їх повторно відвідувати магазини і є фактором вибору мережі для покупки – але не сама по собі, а в парі з вибудованою комунікацією.

Тут все ж потрібно віддати належне століттю цифрових технологій: інформації все більше, а обсяг пам’яті колишній. Тому клієнтам потрібно окремо нагадувати навіть про цінні і важливі для них речі.

Для нас програма лояльності – це не про лояльність клієнтів до нас, а про нашу лояльність до клієнтів та розуміння їх потреб. Завдяки аналізу історії покупок програма лояльності дозволяє сформувати персоналізовані пропозиції. У свою чергу, це дає можливість вибудувати максимально підходящу комунікацію відповідно до очікувань клієнтів. Кожною нашою дією, кожним нашим повідомленням ми нагадуємо клієнтам про їх цінності, даруємо подарунки та бонуси, а вони відповідають взаємністю і приходять до нас.

У новій програмі лояльності Eldorado учасники отримують бонуси. Зокрема, при покупці акційних товарів нараховуються бонуси в розмірі до 25% від суми чека. Також можна отримати бонусами 15% від суми покупки в день народження клієнта, а ще в рамках оновленої програми буде діяти нарахування 1% від вартості покупок. Один бонус еквівалентний одній гривні знижки на наступну покупку.

Таким чином участь в програмі лояльності дозволяє клієнтам отримати додаткову вигоду при наступних покупках.

У компанії завжди йдуть назустріч побажанням клієнтів. Тому при розробці програми головними цілями стали максимальна зручність її використання і практична користь для покупців. Команда Eldorado ретельно відпрацювала всі можливі сценарії, максимально спростила етапи взаємодії і вибудувала чітку систему комунікацій з клієнтами, а також пропрацювала зручності використання програми лояльності, адже цінність не тільки в економії, а й в простоті.

Клієнтам Eldorado не потрібно носити з собою пластикові карти: номер мобільного телефону і є карта лояльності.

Для участі в програмі досить зареєструвати номер будь-яким зручним способом – в магазині, на сайті або в мобільному додатку – і відразу починати отримувати бонуси. Інформація про них доступна як в чеках, так і в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку.

Так само ми повністю оновили розділ програми лояльності на сайті. Нарешті, робимо приємні додаткові сюрпризи для своїх клієнтів. Кличемо їх на майстер-класи, даруємо промо-коди і всіляко розважаємо.

Читайте також – 

Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  318