Мережа Наш Край відкрила два нових супермаркети у Харківській та Одеській областях

Мережа Наш Край відкрила два нових супермаркети у Харківській та Одеській областях

30.09.2021 12:45
  776
Дарія Осіїк

На початку вересня мережа Наш Край поповнилась ще двома торговими закладами, які були відкриті, на умовах франчайзингу у смт Солоницівка (Харківська область) та у селі Знам’янка (Одеська область).

Читайте російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. У смт Солоницівка магазин відкрився у форматі «біля дому» за адресою: вул. Пушкіна, 9. Площа торгової точки 220 кв. м. Тут працює три каси та є зона Food-to-Go, відділ власної кулінарії, випічки та свіжого м’яса.

У селі Знам’янка новий торговий заклад працює у форматі «експрес» та знаходиться за адресою: вул. Генерала Плієва, 29/4. Площа цього магазину складає 62 кв. м. Для обслуговування відвідувачів встановлено дві каси.

У нових магазинах Наш Край діє програма лояльності DRUZI, що дозволяє покупцям відслідковувати накопичені та витрачені бонуси, й економити на наступних покупках, бачити історію покупок та отримувати персональні пропозиції.

Завантажити додаток DRUZI можна на Google Play також зареєструватись можна на сайті DRUZI або у чат-боті Viber.

Довідка. Мережа супермаркетів Наш Край – національний оператор, представлений у трьох форматах: супермаркет, магазин біля дому та експрес. Мережа є лідером ринку франчайзингу продуктового рітейлу в Україні та належить інвестиційній компанії Volwest Group. Перший магазин розпочав свою роботу в 2001 році. Мережа розвиває франчайзинг з 2002 року.

Читайте також – 

Центрові гравці: огляд регіональних торгових мереж центральної України 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  165
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  371
Усі новини ринку