Кольорові мрії: в рамках ребрендингу та реновації ТРЦ Dream Town 1-2 перейменовані в Dream Yellow і Dream Berry

Кольорові мрії: в рамках ребрендингу та реновації ТРЦ Dream Town 1-2 перейменовані в Dream Yellow і Dream Berry

23.09.2021 02:27
  4542
Іван Зайцев

Оновлення айдентики та зміна позиціонування, проведені спільно з креативною агенцією Banda, дозволять, на думку власників торгово-розважального комплексу, залучити нових і повернути старих відвідувачів, збільшити трафік і виторг орендарів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Про деталі реконцепції та оновлення ТРЦ розповіли на презентації проекту ввечері 22 вересня представники агенції Banda, керуючий директор комплексу Dream Роман Ємець і маркетинг-директор компанії Надія Лінська. Одна з найпомітніших споживачам змін – зміна назв двох черг комплексу. Тепер частина, розташована між станціями метро Оболонь і Мінська – колишній Dream Town 1 – називається Dream Yellow і забарвлена ​​в жовтий колір, а частина між метро Мінська і Героїв Дніпра – екс-Dream Town 2 – отримала ім’я Dream Berry і фіолетовий фасад. Крім того, в комплексі поліпшена навігація, змонтовано нове вуличне освітлення, оновлена ​​парковка. Є й ряд інших змін, в тому числі в пулі та локаціях орендарів.

Один із співвласників ТРЦ Гарік Корогодський особисто демонтував стару емблему Dream Town.

Нагадаємо, навесні 2019 року власники почали масштабну реконструкцію. Про план оновити ТРЦ і змінити концепцію Гарік Корогодський вперше повідомив у квітні 2019 року. У проект реконструкції одного з найбільших ТРЦ столиці планувалося вкласти близько $12 млн. За прогнозами ребрендинг, який доручили креативному агентству Banda, має підвищити відвідуваність ТРЦ на 40%. Завершити повну реконструкцію об’єкту хотіли ще навесні 2020 року. Але пандемія коронавіруса внесла свої корективи і проект довелося «поставити на паузу».

На початку 2020 року власники ТРЦ відійшли від управління, призначивши керуючим директором Романа Ємця (раніше керувар ТРЦ Рів’єра в Одесі та активами группы Vertex United), який продовжив проект реновації.

В рамках оновлення було вирішено прибрати noname кафе з атріумів, щоб звільнити простір та полегшити сприйняття ТРЦ покупцями. Загалом у новій концепції фуд-корт є одним із ключових напрямків в ТРЦ, де окрім представлення потужних операторів також будуть проводити івенти та різні заходи. Частину звільнених локацій планувалось облаштувати в зони відпочинку та релаксу з можливістю зарядити гаджети, випити чашечку кави або просто відпочити.

Атріуми, які в Dream Town були оформлені в стилях популярних місць: Франція, Італія, Греція, Бразилія, Африка, Голлівуд і так далі, мали кардинально оновити, де за допомогою сучасних технологій відвідувачі могли б символічно побувати в різних країнах.

Однією з найбільш значних змін в ТРЦ було відкриття найбільшого в Україні магазину H&M – понад 3000 кв. м, для чого довелося значно змінити деякі архітектурні рішення. Цей магазин зайняв весь простір від вхідної групи до атріуму.

В Dream Town 2, в якому раніше були переважно представлені товари для дітей і затишку, помітно змінили концепцію: там вирішили розмістити fashion-бренди, для яких не вистачило вільних площ в першій частині комплексу.  Також тут закрили аквапарк на третьому поверсі, та звільнили простір під спортивний хаб загальною площею більше 22 000 кв. м, де вже працюють – найбільший в Україні спортивний комплекс Sport Life, відкриті аутлет-магазини брендів Sportmaster, Intersport, All Stars, PUMA – так само найбільші за торговою площею в країні.

Ще одна принципова зміна в оновленій концепції ТРЦ: введення зонування – групування орендарів «за інтересами». Є спортивний хаб, є зона техніки та гаджетів, окремо згруповані магазини fast fashion і преміальних марок, товари для дітей та для дому тощо. Таким чином, відвідувачу ТРЦ не потрібно витрачати час на пересування від одного магазину до іншого: всі товари однієї групи знаходяться поруч.

Як нова можливість в оновленому ТРЦ розглядалось виділення окремих площ під pop-up проекти – як в колаборації з орендарями, так і самостійно. Ще одним оновленням є цілеспрямована робота з дитячою та молодіжною аудиторією. У ТРЦ працюють три школи: футбольна, шахова та танцювальна студія.

Загалом оновлення мало торкнутись айдентики, світла, навігаційної системи, фасадів та технічної комунікації.

Читайте також –

Роман Ємець, ТРЦ Dream Town: Екосистема продажів. Шість ключових тенденцій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку