Досвід EVA: як заощадити 250 млн грн за рахунок проведення тендерів онлайн
Своєчасно прийняте рішення Лінії магазинів EVA про співпрацю з площадкою онлайн-торгів SmartTender має допомогти компанії заощадити не менше 250 млн грн із закладеного на рік 1 мільярда гривень.
З початку 2020 року компанія розпочала діджиталізацію процесу некомерційних закупівель і це вже дало свої результати: за рахунок роботи на майданчику підвищилася конкуренція в закупівлях, а з нею зросла економія. «Правильно організований тендерний процес уже сам по собі дає економію компанії мінімум в 10-15%. З огляду на обсяги наших витрат, а це близько 1 мільярд гривень щорічно, ми плануємо «тендерну економію» не менше 250 мільйонів гривень», — повідомив директор з контролю закупівель і тендерів Лінії магазинів EVA і мережі супермаркетів VARUS, голова тендерного комітету Дмитро Шевченко в інтерв’ю виданню mind.ua.
Своєчасне впровадження нових підходів та методів організації некомерційних закупівель робить Лінію магазинів EVA безперечним лідером, принаймні на ринку дрогері. «Ми почали системне адміністрування некомерційних закупівель сім років тому. Сьогодні система та фахівці в галузі організації даного процесу є кращими, і не тільки в нашій країні. Можливо, саме тому сьогодні вже до нас, фахівців компанії «РУШ», звертаються, як до експертів в галузі некомерційних закупівель», — додав топ-менеджер.
За період з 2013-го по 2019 рік департаментом некомерційних закупівель і тендерів організовано понад 2000 публічних конкурсів на поставку товарів, робіт та послуг, зокрема, і нестандартних, багатоетапних і навіть креативних тендерів. До участі в тендерах компанії запрошується максимально можлива кількість постачальників. Є конкурси, у яких їх кількість може становити 200-250. За словами Дмитра Шевченка, перехід компанії на площадки онлайн-торгів значно полегшив та спростив процес проведення тендерів: якщо раніше співробітники тендерного відділу зобов’язані були кожному надіслати запрошення, зателефонувати та нагадати про терміни надання комерційної пропозиції, то зараз, при системному підході до закупівлі й використанні електронного майданчика досить «завантажити» запит з основними параметрами закупівлі та відстежувати хід конкурентної боротьби онлайн.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.
За 17 років компанія зросла до кількості понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 42 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.
Читайте також –
Ольга Шевченко, EVA: В умовах кризи правильніше залишатися з адекватними партнерами