Достукатися до споживача: як бізнесу використати Wi-Fi у якості власного медіа

Достукатися до споживача: як бізнесу використати Wi-Fi у якості власного медіа

05.10.2020 07:45
  711
rau

Налагодити комунікацію зі споживачем вчасно, коли він готовий зробити покупку, і не хвилиною пізніше – чи не найактуальніше завдання для маркетологів і відділів продаж усіх роздрібних мереж. Зробити це можливо.

Тренд на використання «запароленого» Wi-Fi давно зникає, а точніше практично зник зі світового ринку. Досить мало де можна зустріти в локаціях, пов’язаних із сучасним бізнесом, необхідність вводити пароль при підключенні до інтернету. Даний формат дуже незручний як для консультацій співробітників бізнесів, так і для користувачів при підключенні. Надрукований пароль на папірцях або інших формах його донесення також не викликає належного захоплення.

Власне тому світ Wi-Fi в публічних місцях або точках різноманітних бізнесів з можливими відвідувачами переходить в «безпарольний» гостьовий доступ. Давайте ж розглянемо, що відбувається при відкритті мережі для публічного використання без пароля.

По-перше, варто відзначити, що кількість користувачів збільшується. Всі, кому цікаво отримати доступ через Wi-Fi, частіше підключаються саме до таких мереж. Причина – швидший доступ власне до самої інтернет-мережі. Кількість користувачів збільшується приблизно в 5-7 разів та поступово може продовжити збільшуватися ще в середньому на 20% при позитивному першому User Experience. У свою чергу User Experience залежить безпосередньо від швидкості та самої кількості користувачів в даній мережі. Це говорить про те, що не варто забувати при відкритті доступу «безпарольно», намагатись збільшити і саму швидкість Інтернет-каналу.

При збільшенні швидкості та якості каналу, звичайно ростуть й витрати на надання даної послуги. Тому важливо при збереженні всіх необхідних стандартів надання якісної послуги, мати користь для бізнесу.

Як це відбувається: за допомогою різних ІТ та маркетингових інструментів можливо створити власне медіа в Wi-Fi-мережі практично будь-якого бізнесу.

Механіка: в момент підключення користувач мережі Wi-Fi може пройти будь-який зі сценаріїв, налаштованих інструментарієм бізнесу в різному порядку і проміжку часу, що описані нижче:

  • перегляд статичного, динамічного, слайдера, відео-, GIF-, HTML- віджетів;
  • додавання переходів за посиланнями;
  • брендування інтерфейсу;
  • додавання контактних номерів бізнесу;
  • електронний зворотній зв’язок;
  • локалізація на необхідні мови;
  • Facebook-авторизація;
  • SMS-авторизація;
  • додавання аналітичних модулів;
  • таргетована доставка віджетів.

Кейси, які використовують бізнеси в існуючих інструментаріях:

  • просування внутрішніх акції;
  • просування внутрішніх новинок;
  • просування внутрішніх продуктів/пропозицій;
  • просування завантаження додатків та програм лояльності;
  • просування подій або заходів;
  • проводять опитування (оцініть послугу від 1 до 5, напишіть що сподобалося або не сподобалося);
  • переводять в соціальні мережі Instagram, Facebook, YouTube, Telegram-канал, сайт (+підписники);
  • переводять на статті в медіа;
  • ставлять мітки (UTM, Pixel) для збору аудиторії для ремаркетингу в Google, Instagram, Facebook та ін., як за окремими адресами, так і в цілому по мережах;
  • збирають дані про користувачів;
  • запускають колаборації з брендами та отримують знижки на продукцію або отримують продукцію безкоштовно;
  • запускають колаборації з блогерами та отримують зовнішні інтеграції безкоштовно;
  • запускають колаборації з Інтернет-ресурсами та отримують статті та їх розміщення безкоштовно;
  • монетизуються при розміщенні сторонніх брендів.

Таким чином, все вище описане стимулює розширювати і покращувати якість Wi-Fi для кінцевого користувача при цьому отримувати необхідну користь та вигоду для бізнесу.

Автор – Дмитро Котенок, СЕО WIFIBAR Platform

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку