
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Налагодити комунікацію зі споживачем вчасно, коли він готовий зробити покупку, і не хвилиною пізніше – чи не найактуальніше завдання для маркетологів і відділів продаж усіх роздрібних мереж. Зробити це можливо.
Тренд на використання «запароленого» Wi-Fi давно зникає, а точніше практично зник зі світового ринку. Досить мало де можна зустріти в локаціях, пов’язаних із сучасним бізнесом, необхідність вводити пароль при підключенні до інтернету. Даний формат дуже незручний як для консультацій співробітників бізнесів, так і для користувачів при підключенні. Надрукований пароль на папірцях або інших формах його донесення також не викликає належного захоплення.
Власне тому світ Wi-Fi в публічних місцях або точках різноманітних бізнесів з можливими відвідувачами переходить в «безпарольний» гостьовий доступ. Давайте ж розглянемо, що відбувається при відкритті мережі для публічного використання без пароля.
По-перше, варто відзначити, що кількість користувачів збільшується. Всі, кому цікаво отримати доступ через Wi-Fi, частіше підключаються саме до таких мереж. Причина – швидший доступ власне до самої інтернет-мережі. Кількість користувачів збільшується приблизно в 5-7 разів та поступово може продовжити збільшуватися ще в середньому на 20% при позитивному першому User Experience. У свою чергу User Experience залежить безпосередньо від швидкості та самої кількості користувачів в даній мережі. Це говорить про те, що не варто забувати при відкритті доступу «безпарольно», намагатись збільшити і саму швидкість Інтернет-каналу.
При збільшенні швидкості та якості каналу, звичайно ростуть й витрати на надання даної послуги. Тому важливо при збереженні всіх необхідних стандартів надання якісної послуги, мати користь для бізнесу.
Як це відбувається: за допомогою різних ІТ та маркетингових інструментів можливо створити власне медіа в Wi-Fi-мережі практично будь-якого бізнесу.
Механіка: в момент підключення користувач мережі Wi-Fi може пройти будь-який зі сценаріїв, налаштованих інструментарієм бізнесу в різному порядку і проміжку часу, що описані нижче:
Кейси, які використовують бізнеси в існуючих інструментаріях:
Таким чином, все вище описане стимулює розширювати і покращувати якість Wi-Fi для кінцевого користувача при цьому отримувати необхідну користь та вигоду для бізнесу.