Доставка продуктів Varus.ua у Дніпрі: тренди та звички клієнтів

Доставка продуктів Varus.ua у Дніпрі: тренди та звички клієнтів

Сьогодні
  121
rau

Ще кілька років тому онлайн-замовлення продуктів здавалися незвичним явищем. Українці надавали перевагу традиційному походу в супермаркети, обираючи товари власноруч. Проте пандемія, війна, енергетична криза та швидкий темп життя докорінно змінили споживчі звички. Онлайн-шопінг — це зручність, яка дозволяє економити час і зусилля.

Дніпро — одне з міст, де доставка продуктів набула найбільшої популярності. Адже сучасна інфраструктура, висока щільність населення та зручні цифрові сервіси сприяють зростанню попиту на цю послугу. Місто активно підтримує світовий тренд на швидке й комфортне отримання товарів, а його мешканці виробили свої звички у сфері онлайн-покупок.

Розгляньмо докладніше, що замовляють дніпряни й коли, та які товари стабільно тримають перші позиції в кошиках покупців.

Доставка продуктів: від тренду до повсякденного ритуалу

Ще у 2020 році пандемія спричинила стрімкий стрибок у сфері онлайн-шопінгу: кількість замовлень продуктів зросла на 75%. Люди почали активно користуватися мобільними застосунками, щоб безпечно отримувати продукти додому. Ця тенденція лише посилилася через війну та енергетичну кризу: згідно з дослідженнями, 93% українців мають досвід онлайн-покупок, а частка тих, хто купує тільки офлайн, скоротилася до 38,5% у 2023 році.

Кількість людей, які щотижня замовляють продукти онлайн, зросла утричі — з 6% до 19,4%. Дніпро, як місто-мільйонник, стало одним із лідерів цього тренду та входить до трійки регіонів із найбільшою кількістю онлайн-замовлень, поряд з Києвом та Одесою. Таким чином швидка доставка продуктів Varus.ua стала частиною життя дніпрян, які цінують власний час та комфорт.

Особливості замовлень на Varus.ua у Дніпрі: як, коли і що купують

Дніпряни мають свої звички онлайн-шопінгу. Найпопулярніший день для покупок — п’ятниця. Це пояснюється тим, що люди готуються до вихідних і закуповують продукти на кілька днів заздалегідь.

Найбільше замовлень оформлюють у проміжку 10:00-14:00. Вечірній пік спостерігається після завершення робочого дня.

Самовивіз та Varus Drive найчастіше використовують вранці — з 9:00 до 10:00. Це зручно для тих, хто відвідує супермаркет дорогою на роботу або після ранкових справ.

Абсолютний лідер у Дніпрі — доставка додому, яка дозволяє зекономити час та отримати все необхідне без зайвого клопоту. А завдяки зручним 20-хвилинним слотам доставки не потрібно чекати на кур’єра годинами — можна ефективно планувати свій день та отримати замовлення у чітко визначений часовий проміжок. 

Самовивіз посідає другу позицію, приваблюючи тих, хто мешкає неподалік супермаркету, а Varus Drive ідеально підходить автомобілістам, які бажають швидко забрати товари, не виходячи з автівки.

Що дніпряни замовляють найчастіше

Топ категорій онлайн замовлень:

  • Курятина
  • Овочі — картопля, морква, буряк, помідори, огірки та зелень
  • Фрукти — банани та цитрусові
  • Яйця
  • Свинина, індичка та яловичина
  • Напої — прохолодні напої, міцний алкоголь та пиво
  • Молочні продукти — молоко тривалого зберігання та м’які сири
  • Риба
  • Солодощі
  • Кава

Готові страви: що обирають дніпряни

Найбільш затребувані позиції на сайті у Varus cafe:

  • Фірмова піца
  • Салати з майонезом
  • Готові страви з птиці
  • Млинці та пудинги
  • Сендвічі, бутерброди, бургери

Майбутнє доставки товарів

Ринок доставки в Україні продовжує зростати й очікується, що найближчими роками його рівень збільшиться ще на 30–50%. Головні фактори, що сприяють такій тенденції:

  • Розвиток мобільних застосунків і технологій швидкого оформлення замовлень;
  • Оптимізація логістики та збільшення пунктів самовивозу;
  • Розширення асортименту готових страв та преміальних продуктів;
  • Впровадження екологічних рішень у доставці та пакуванні товарів.

Дніпро демонструє високу активність у використанні послуг доставки, підтверджуючи загальнонаціональну тенденцію до цифровізації покупок. Популярність цього формату зростає завдяки заощадженню часу, мінімізації зайвих контактів та отриманню свіжих продуктів без потреби відвідувати магазини. А зважаючи на те, що ринок продовжує розвиватися, послуги доставки в Україні лише зміцнять свої позиції в майбутньому.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку