Digital-рішення допомогли мережі АЗК Autotrans покращити показники
Autotrans (Автотранс) першим на ринку автозаправних комплексів України презентував мобільну гру, синхронізовану з додатком. За півроку софт завантажили декілька десятків тисяч клієнтів.
Більшість клієнтів компанії уже відмовилися від пластикових карток лояльності на користь електронних. Найголовніше – мережа збільшила кількість нових клієнтів та інші показники ефективності бізнесу. Як компанія зробила ставку на діджитал і гейміфікацію та чому це спрацювало.
Упродовж травня-липня 2021 року мережа АЗК Autotrans вивела на ринок однойменний мобільний додаток та гру для смартфонів Panda A-Runner. Вони легко синхронізуються: клієнти компанії можуть виграти знижку на пальне у грі, а через застосунок — використати її.
Panda A-Runner
Екшн-гра, раннер, в якій бренд-герой компанії – панда – біжить, оминаючи перешкоди та збирає квитки, які конвертуються у знижку. Квитки випадають користувачам рандомно і дають одноразову фіксовану знижку на необмежену кількість літрів:
- 3 грн/л бензини, ДП;
- 1,5 грн/л газ.
Виграну знижку клієнт може використати через на будь-якій заправці мережі Autotrans упродовж 30 днів після виграшу.
Світлана Луценко, директора департаменту маркетингу мережі АЗК Autotrans, зазначила: “Ми ставили завдання – залучити цільову аудиторію, яка народилася в епоху смартфонів і не уявляє життя без них. Так зване покоління Z. Його представники віддають перевагу аналітичному підходу в діях, ухвалюють виважені рішення. «Зетки» більше довіряють близьким і лідерам думок. Регулярна активність у соцмережах дозволяє нам постійно органічно приростати в завантаженнях. Завдяки інтерактиву та гейміфікації, яку ми запропонували, ЦА компанії розширилася й омолодилася”.
Мобільний додаток Autotrans
Він високий рівень функціональності: можливість безконтактної оплати, паливний гаманець, передзамовлення товарів з магазину, додаткові знижки, персональні сповіщення тощо. Коментар Світлани Луценко: “У єдиному додатку ми об’єднали всі наші переваги та створили нові, які ми тільки будемо анонсувати. За півроку з моменту виходу на ринок нашу гру та додаток загалом завантажили декілька десятків тисяч клієнтів. Процес органічного розширення ще триває, відсоток відтоку – мінімальний – 3%. Це означає, що нам вдалося створити продукт, зручний та вигідний для клієнта. Ми втілили ряд інновацій, які не мають альтернатив у нашому регіоні. Паливний гаманець – можливість передзамовити пальне наперед. Ціна на куплені літри фіксована та захищена від зростання цін на нафтопродукти. Безконтактна оплата – тепер не обов’язково йти на касу, щоб розрахуватися. Увесь процес, від вставляння пістолету в бак до оплати замовлення, клієнт може зробити на паливній колонці самостійно або з допомогою оператора. Результат від цих інновацій ми бачимо в кількісних показниках”.
Переваги від впровадження АРР + mob. game
- 70% клієнтів уже відмовилися від пластикових карток лояльності на користь додатка;
- Збільшення попиту на високомаржинальні продукти, пальне А-100 Euro та А-95 Euro;
- Зниження навантаження на персонал АЗК;
- Мінімізація черг на паливних колонках та в магазині;
- Збільшення розміру середнього чека;
- Розширення й омолодження ЦА;
- Зростання лояльності ЦА;
- Зменшення відтоку клієнтів;
- Скорочення видатків на пряму рекламу формату ATL та BTL.
Завантажити та протестувати мобільний додаток можна тут
Читайте також –
Українська група компаній Autotrans стала членом Асоціації рітейлерів України