
Мережа Eva закрила угоду з придбання складського комплексу Омега-1 у Броварах


Найпопулярнішими на Love Season-2025 стали тримери для стрижки, навушники, мультипечі, смартфони і розумні годинники.
Святковий період традиційно став активним для покупок у Фокстрот. У період з 10 по 16 лютого продажі зросли на 12% в абсолютних показниках та на 15% у кількості проданих товарів порівняно з попереднім тижнем року.
За гендерною ознакою, суттєвого розподілу традиційно не відбулося. Проте більшість з покупців обирали подарунки в останній момент. Значний приріст продажів зафіксовано саме 13-14 лютого (четвер-п’ятниця), коли товарообіг зрівнявся із показниками вихідних.
Серед категорій, як і в попередні роки, лідирує дрібна побутова техніка, яка за показала зростання +25% у кількості проданих товарів. Також помітний приріст зафіксовано у категорії смартфонів, мобільних аксесуарів і посуду.
Серед подарунків на День закоханих особливо виділяються товари з категорії «краса», які виросли в виросли +44% в штуках і 60% в грошовому вимірі. До прикладу, сучасні тримери для стрижки, які стали одним із популярних варіантів для чоловіків. Користувачі все частіше обирають моделі з кількома насадками, також затребувані пристрої з тривалим часом автономної роботи та водонепроникними корпусами, що забезпечують зручність використання у будь-яких умовах.
«Новий тренд серед подарунків – мультипечі та аерогрилі, які поєднують у собі функціональність та здоровий підхід до приготування їжі. Вони дозволяють готувати з мінімальною кількістю олії, зберігаючи корисні властивості продуктів», – розповів Максим Кучер, начальний відділу дрібнопобутової техніки у Фокстрот.
Ще одним важливим трендом у ритейлера відмічають зростання попиту на легкі й ергономічні фени з безщітковими моторами. Вони забезпечують більший термін служби пристрою, знижену вагу та потужний повітряний потік для швидкого сушіння.
«Загалом, інтерес до техніки як подарунка другій половинці залишається стабільним. Активність покупців у передсвяткові дні ще раз підтвердила, що 14 лютого – це особливий день, коли подарунки, що поєднують корисність і сучасні технології, залишаються у пріоритеті», – підсумували у Фокстрот.