Місце для свята: як відсвяткувати день народження ТРЦ в умовах карантину

Місце для свята: як відсвяткувати день народження ТРЦ в умовах карантину

10.02.2021 02:47
  470
rau

Керуючий директор ТРЦ Оазис Андрій Іоанно про трансформацію інструментів подієвого маркетингу в зв’язку з карантинними обмеженнями, які продовжують діяти для сфери розваг на території торгово-розважальних центрів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, маркетингова політика ТРЦ Оазис завжди базувалася на комплексі заходів, спрямованих на залучення відвідувачів. Безумовно, єдиного «рецепту» просування ТРЦ не існувало ніколи. Ефективний маркетинг завжди був унікальним продуктом, який будується на міксі різних інструментів таких як: пряма реклама, програми лояльності, подієвий, цифровий і мобільний маркетинг, соціальні мережі. Але реалії останнього часу істотно вплинули на маркетингову політику всіх операторів.

Ефективний інструмент

Через обмеження сфера розваг на території ТРЦ все ще не може реалізуватися повністю, тому багато інструментів маркетингу доводиться трансформувати, адаптуючи їх під ситуацію, що склалася.

Як показує досвід, найбільш успішним інструментом для залучення потенційних покупців був подієвий маркетинг. Цю форму просування девелопери використовують давно і успішно. Питання, яке завжди стоїть перед маркетологами – правильний вибір події. Найбільш ефективним івент-заходом були Дні народження ТРЦ.

«Ця подія завжди було особливою, оскільки святкувалася з великим розмахом. Під час івенту традиційно проводилися великі розіграші, дарувалися дорогі подарунки, організовувалися концертні та розважальні програми з зірками, – згадує керуючий директор ТРЦ Оазис Андрій Іоанно. – Все це викликає позитивні емоції у наших гостей і націлене на підвищення лояльності до ТРЦ, створення іміджу ідеального місця для шопінгу і розваг, приємного проведення часу».

Залучити й утримати

Зокрема, за словами керівника, до пандемії на дні народження ТРЦ Оазис влаштовувалися галасливі івенти з майстер-класами та аніматорами для дітей, а також конкурсами, танцями за участю музичних колективів. Щороку керуюча компанія ТРЦ намагаючись вразити відвідувачів розважальною програмою і розіграшем дорогих подарунків. «І це працювало. Кількість відвідувачів невпинно зростала, на майстер-класах та іграх з аніматорами юрмилися діти з батьками, музичні колективи незмінно привертали до себе молодь, а відео з запрошеними гостями розліталося інтернетом. Це якраз те, чого домагаються всі маркетологи – залучити в ТРЦ якомога більше відвідувачів, бути на слуху у городян, домагатися їх лояльності», – згадує Андрій Іоанно.

На жаль, в 2020 році ситуація кардинально змінилася. Зміна правил проведення масових заходів призвела до заборони збирати велику кількість відвідувачів в закритих приміщеннях. Але в житті завжди має бути місце святу, тим більше зараз, коли люди як ніколи раніше, потребують позитивних емоцій. Тому керуючі компанії знаходяться в посиленому пошуку нових інструментів і розробляють інші методи.

Святу бути!

Зокрема, дванадцятий день народження ТРЦ Оазис проводять трохи інакше, ніж в попередні роки. Перш за все, значно збільшилася тривалість проведення рекламної компанії та її масштаби. «У цьому році в рекламну кампанію ми включили всі можливі POS-матеріали, зовнішню і рекламу в ЗМІ. Але найбільше ведеться робота в соцмережах, – ділиться Андрій Іоанно. – Крім цього, звичайно ж, стимулюємо відвідувачів подарунками. Наприклад, в цьому році для нас цифра 12 стала символічною. Тому до дня народження ТРЦ ми вибрали найпопулярніші і бажані 12 товарів. А головний приз буде 12-й iPhone ».

Особливий акцент був зроблений на онлайн-активність. Для цього внесено корективи до комунікації з відвідувачами на сторінках ТРЦ в Instagram і Facebook, де акценти постів змістили з розряду рекламно-інформаційних в сторону інформаційно-розважальних. Завдяки чому вдалося значно збільшити показники залученості аудиторії. Соціальні мережі через привабливий контент «продовжують» відносини з покупцями до і після відвідин торгового центру. Крім цього в планах керуючої компанії створення рекламного відеоконтенту з використанням трендів орендарів і захоплюючих яскравих роликів. Зокрема, вже для просування ДР створений спеціальний ролик, в якому зроблено акцент на детальній інформації про акцію, що спонукає взяти участь в ній. Таким чином, в даний час маркетингова політика ТРЦ, проведена з урахуванням психології покупця і тенденцій ринку офлайн-ритейлу, допомагає збільшувати відвідуваність молла.

Читайте також –

Андрій Іоанно, ТРЦ Оазис: Слабкий шукає виправдання, сильний – можливості


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку