Customer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA
Terrasoft запрошує на відкриту зустріч «Customer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA».
24 травня в конференц-залі Terrasoft відбудеться зустріч з маркетинг-директором Лінії магазинів EVA – Ганною Гришиною, яка представить практичні кейси впровадження підходів Customer Experience Management в найбільшій Drogerie-мережі України в рамках сезонів CRM і BPM, серії відкритих зустрічей з лідерами найбільших організацій.
ЗУСТРІЧ # 4: Сustomer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA
Маркетинг-директор Лінії магазинів EVA, больше 16 років працює у маркетингу та рекламі.
З практичних кейсів ви дізнаєтеся:
- Як визначити готовність компанії до впровадження концепції управління клієнтським досвідом.
- Service Design як частина системи знань про клієнта – як зв’язати його з програмою лояльності.
- Що необхідно знати і якими компетенціями повинна володіти команда для руху в напрямку клієнтського досвіду.
Коли: 24 мая c 17:00 до 19:30
Де: Київ, конференц-зал Terrasoft (просп. В. Лобановського, 115А)
Приходьте або приєднуйтесь до онлайн-трансляції!
Дізнатися більше: зустріч з маркетинг-директором Лінії магазинів EVA – Ганною Гришиною
Довідка. Сезони CRM і BPM – це цикл зустрічей з топ-менеджерами та лідерами найбільших організацій про трансформацію внутрішніх процесів і підходів в роботі з клієнтами. Заходи проходять з квітня по червень в Києві, а також транслюються онлайн. Кожна зустріч – це історія про людей і компанії, процеси і технології, яка надихне і стане каталізатором великих або маленьких змін. Тут, за чашкою кави, можна отримати нові знання, задати питання експертам і розширити коло ділових контактів.
Terrasoft – один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, з офісами в семи країнах і більш ніж 500 партнерами по всьому світу. Тисячі великих і середніх компаній використовують платформу bpm’online для оптимізації і прискорення процесів продажів, маркетингу та сервісу, а також операційних процесів організації. Продукти bpm’online включені в Магічні Квадранти Gartner і лідирують в Forrester Wave. Місія Terrasoft – допомагати компаніям прискорюватися! Детальніше >>
Матеріал публікується на правах реклами