Customer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA

Customer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA

08.05.2018 02:00
  691
rau

Terrasoft запрошує на відкриту зустріч «Customer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA».

24 травня в конференц-залі Terrasoft відбудеться зустріч з маркетинг-директором Лінії магазинів EVA – Ганною Гришиною, яка представить практичні кейси впровадження підходів Customer Experience Management в найбільшій Drogerie-мережі України в рамках сезонів CRM і BPM, серії відкритих зустрічей з лідерами найбільших організацій.

ЗУСТРІЧ # 4: Сustomer experience management – від простого до складного. Досвід впровадження в лінії магазинів EVA

Ганна Гришина

Маркетинг-директор Лінії магазинів EVA, больше 16 років працює у маркетингу та рекламі.

 

З практичних кейсів ви дізнаєтеся:

  • Як визначити готовність компанії до впровадження концепції управління клієнтським досвідом.
  • Service Design як частина системи знань про клієнта – як зв’язати його з програмою лояльності.
  • Що необхідно знати і якими компетенціями повинна володіти команда для руху в напрямку клієнтського досвіду.

Коли: 24 мая c 17:00 до 19:30

Де: Київ, конференц-зал Terrasoft (просп. В. Лобановського, 115А)

Приходьте або приєднуйтесь до онлайн-трансляції!

Дізнатися більше: зустріч з маркетинг-директором Лінії магазинів EVA – Ганною Гришиною

Довідка. Сезони CRM і BPM – це цикл зустрічей з топ-менеджерами та лідерами найбільших організацій про трансформацію внутрішніх процесів і підходів в роботі з клієнтами. Заходи проходять з квітня по червень в Києві, а також транслюються онлайн. Кожна зустріч – це історія про людей і компанії, процеси і технології, яка надихне і стане каталізатором великих або маленьких змін. Тут, за чашкою кави, можна отримати нові знання, задати питання експертам і розширити коло ділових контактів.

Terrasoft – один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, з офісами в семи країнах і більш ніж 500 партнерами по всьому світу. Тисячі великих і середніх компаній використовують платформу bpm’online для оптимізації і прискорення процесів продажів, маркетингу та сервісу, а також операційних процесів організації. Продукти bpm’online включені в Магічні Квадранти Gartner і лідирують в Forrester Wave. Місія Terrasoft – допомагати компаніям прискорюватися! Детальніше >>

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку