Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

21.05.2024 08:30
  1770
rau

Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів Фора, що входить до складу Fozzy Group, оголошують про старт співробітництва в рамках проєкту цифровізації процесів планування торгового простору.

Проєкт передбачає впровадження наступного набору програмних рішень:

  • Модуль SymphonyAI: Space Planning для аналізу поличного простору і створення планограм на рівні кластера магазинів.
  • Модуль SymphonyAI: Space Automation для автоматичної генерації планограм з урахуванням мерчандайзингових правил та індивідуальних особливостей кожного магазину.
  • Модуль C4R: Layout Management System для аналізу продуктивності торгового простору магазину та оптимізації розміщення категорій у торговому залі.
  • Модуль C4R: Reports для генерації звітів щодо ефективності торгового простору.

Застосування цих рішень дасть змогу мережі Фора вдосконалити поточну методологію та процеси управління торговельним простором і забезпечить оптимальне розміщення продуктів на полицях, підвищуючи видимість товарів у кожному магазині. Це зробить асортимент доступнішим для гостей, покращуючи їхній досвід покупок і зміцнюючи лояльність до мережі.

«Ми дуже раді розпочати співпрацю з торговельною мережею Фора, яка поділяє наше прагнення до створення безперебійного та ефективного середовища роздрібної торгівлі, – говорить Олександр Родченко, регіональний директор Consulting for Retail. – Упевнений, що наші спільні зусилля посприяють удосконаленню процесів управління торговим і поличним простором у магазинах мережі, допоможуть нашому партнеру ще більше зміцнити своє лідерство на ринку і забезпечать найвищий рівень задоволеності гостей».

«Ми постійно шукаємо шляхи для підвищення ефективності нашого бізнесу і поліпшення досвіду гостя. Розраховуємо, що співпраця з компанією Consulting for Retail допоможе нам оптимізувати концепцію управління торговельно-поличним простором і зробити наші магазини ще більш привабливими для гостей», – коментують у прес-службі мережі Фора.

Довідка. Consulting for Retail міжнародна консалтингова компанія, що входить до складу міжнародної групи компаній Atriny. Основні напрямки діяльності надання послуг консалтингу, впровадження та підтримка ІТ-систем, а також дистрибуція програмного забезпечення від провідних світових виробників для автоматизації процесів ритейлу, логістики, дистрибуції та виробництва. Команда реалізувала понад 240 успішних проєктів в Україні, країнах Європи та СНД з такими компаніями, як АТБ, Аврора, Linella, Novus, Таврія-В, Сім23, Malbi, Magnum, ToiMart, Bravo та інші.

Фора це мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому, яка входить до торгово-промислової групи Fozzy Group. Мережа налічує понад 340 магазинів у дев’яти регіонах України, і є лідером за кількістю торгових точок у Київському регіоні. Мережа продуктових магазинів Фора обслуговує понад 450 000 гостей щодня.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку