Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

21.05.2024 08:30
  1668
rau

Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів Фора, що входить до складу Fozzy Group, оголошують про старт співробітництва в рамках проєкту цифровізації процесів планування торгового простору.

Проєкт передбачає впровадження наступного набору програмних рішень:

  • Модуль SymphonyAI: Space Planning для аналізу поличного простору і створення планограм на рівні кластера магазинів.
  • Модуль SymphonyAI: Space Automation для автоматичної генерації планограм з урахуванням мерчандайзингових правил та індивідуальних особливостей кожного магазину.
  • Модуль C4R: Layout Management System для аналізу продуктивності торгового простору магазину та оптимізації розміщення категорій у торговому залі.
  • Модуль C4R: Reports для генерації звітів щодо ефективності торгового простору.

Застосування цих рішень дасть змогу мережі Фора вдосконалити поточну методологію та процеси управління торговельним простором і забезпечить оптимальне розміщення продуктів на полицях, підвищуючи видимість товарів у кожному магазині. Це зробить асортимент доступнішим для гостей, покращуючи їхній досвід покупок і зміцнюючи лояльність до мережі.

«Ми дуже раді розпочати співпрацю з торговельною мережею Фора, яка поділяє наше прагнення до створення безперебійного та ефективного середовища роздрібної торгівлі, – говорить Олександр Родченко, регіональний директор Consulting for Retail. – Упевнений, що наші спільні зусилля посприяють удосконаленню процесів управління торговим і поличним простором у магазинах мережі, допоможуть нашому партнеру ще більше зміцнити своє лідерство на ринку і забезпечать найвищий рівень задоволеності гостей».

«Ми постійно шукаємо шляхи для підвищення ефективності нашого бізнесу і поліпшення досвіду гостя. Розраховуємо, що співпраця з компанією Consulting for Retail допоможе нам оптимізувати концепцію управління торговельно-поличним простором і зробити наші магазини ще більш привабливими для гостей», – коментують у прес-службі мережі Фора.

Довідка. Consulting for Retail міжнародна консалтингова компанія, що входить до складу міжнародної групи компаній Atriny. Основні напрямки діяльності надання послуг консалтингу, впровадження та підтримка ІТ-систем, а також дистрибуція програмного забезпечення від провідних світових виробників для автоматизації процесів ритейлу, логістики, дистрибуції та виробництва. Команда реалізувала понад 240 успішних проєктів в Україні, країнах Європи та СНД з такими компаніями, як АТБ, Аврора, Linella, Novus, Таврія-В, Сім23, Malbi, Magnum, ToiMart, Bravo та інші.

Фора це мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому, яка входить до торгово-промислової групи Fozzy Group. Мережа налічує понад 340 магазинів у дев’яти регіонах України, і є лідером за кількістю торгових точок у Київському регіоні. Мережа продуктових магазинів Фора обслуговує понад 450 000 гостей щодня.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку