Підсумки роботи Comfy за І півріччя 2024 року: понад 870 млн грн податків, оновлення 60% мережі та 17 млн грн на ЗСУ

Підсумки роботи Comfy за І півріччя 2024 року: понад 870 млн грн податків, оновлення 60% мережі та 17 млн грн на ЗСУ

08.08.2024 02:00
  913
Костянтин Симоненко

Comfy, один із лідируючих гравців на ринку побутової техніки й електроніки, підсумував роботу за перші шість місяців 2024 року.

Як повідомили RAU в прес-службі ритейлера, серед ключових результатів компанії можна відзначити 874 млн грн сплачених податків та зборів і 17 млн грн на підтримку ЗСУ і благодійність, а також оновлення 65 магазинів.

У І півріччі 2024 року компанія збільшила виторг на 35% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за цей період податків та зборів сягнула 874 млн грн, з них:

  • 539 млн грн – ПДВ;
  • 335 млн грн – інші податки та збори.

За результатами рейтингу, сформованого в 2024 році Асоціацією ритейлерів України та YouControl.Market, Comfy увійшов до десятки найбільших за оборотом ритейлерів та зайняв 13 місце серед компаній з найбільшою сумою сплачених податків.

Розвиток та оновлення мережі — один з ключових чинників, які вплинули на динаміку показників компанії

Від початку 2024 року ритейлер:

  • відкрив два нові магазини в Олександрії Кіровоградської області та Бердичеві Житомирської області,
  • оновив флагманський (більше 1000 кв. м) магазин у столичному ТРЦ Ocean Plaza,
  • відновив два магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ Aрpolo та ТРЦ Сонячна Галерея у Кривому Розі).

Крім цього, компанія активно оновлює вже існуючі магазини. Основна задача оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. У 2024 році до завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (2023 року частка онлайн-продажів перевищила 30%). За новими стандартами ритейлер вже оновив понад 60% мережі (65 магазинів).

Завдяки оновленням та розширенню асортименту продажі компанії зросли на 35%. Загально ринок зріс на 15,4%. Найбільше зростання спостерігається у категоріях “Великий побут”, “Дрібний побут” та “Аксесуари”.

Останні декілька тижнів півріччя справжній бум продажів припав на зарядні станції. Приріст склав понад 2000% до аналогічного періоду минулого року. При цьому ритейлер спостерігав певне скорочення попиту на телевізори та вбудовану техніку, які спричинили бум у І кварталі. Тривала й нетипова для України спека вплинула і на продажі охолоджувальних пристроїв. Перш за все, кондиціонери зросли на 59%, навіть попри тривалі відключення світла.

Ритейлер продовжує підтримку ЗСУ та благодійність

Від початку року Comfy перерахував на потреби Збройних Сил понад 17 млн грн. Зокрема:

  • 4,5 млн грн на великі збори великих благодійних фондів,
  • 3 млн грн на відбудову столичної дитячої лікарні Охматдит,
  • на 9,5 млн грн передано техніки для Збройних Сил,
  • 320 000 грн з продажу благодійного мерча Comfy перерахували Фонду “Повернись живим”,
  • 80 000 грн власних бонусів перерахували покупці мережі Фонду “Повернись живим”.

Ще один важливий пріоритет стратегії Comfy — покращення клієнтського досвіду

Ритейлер веде систему роботу із впровадження кращих практик взаємодії з покупцями. Протягом 2023-24 року реалізовано чимало проєктів, які спрямовані на покращення якості обслуговування клієнтів. Успіхи Comfy відзначили на першій Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence 2024. Ритейлер отримав одразу шість нагород. Кращими стали кейси та практики компанії в номінаціях: «Найкраща практика антикризових рішень»,  «Найкращий омніканальний досвід», «Кращий клієнтський досвід у контакт-центрі», «Кращий онлайн клієнтський досвід», «Краща практика використання зворотного зв’язку».

За результатами незалежного клієнтського голосування Comfy обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  75
Усі новини ринку