C4R впровадила голосове рішення для автоматизації процесів у РЦ відомого рітейлера Novus
Ця передова технологія допомагає по-новому керувати операціями РЦ, забезпечуючи більш ефективні, точні та спрощені процеси. Голосове рішення автоматизує різноманітні завдання, включаючи підбір замовлень, управління запасами та інші види операцій.
Очікується, що впровадження голосового рішення автоматизації значно підвищить продуктивність РЦ, скоротить час і зусилля, необхідні для виконання завдань, і підвищить точність процесу і даних. Це призведе до зменшення навантаження на робітників складу, а також покращить якість обслуговування клієнтів завдяки швидшому та точнішому виконанню замовлень.
Novus відомий своєю відданістю інноваціям і використанню технологій для вдосконалення операцій, і впровадження голосового рішення є ще одним прикладом цієї відданості. Команда C4R виконала виняткову роботу, впровадивши IT-рішення в дуже стислий термін та забезпечивши його повну інтеграцію з системами, що вже працюють у Novus.
Слідкуйте за новинами C4R на сайті компанії.