Майбутнє торгових центрів: Meeting Places як серце спільноти

Майбутнє торгових центрів: Meeting Places як серце спільноти

10.04.2019 08:15
  440
Микола Маранчак

Алессандро Гаффурі, засновник і CEO компанії CELS Group (Італія), про трансформацію торгових центрів майбутнього в улюблені місця проведення дозвілля споживачів.

Цей текст доступний також російською мовою

28 березня в рамках Третьої міжнародної виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail & Developmnet Business Expo – 2019 відбулася спеціальна сесія Modern Retail Forum №3: Трансформації в рітейлі. Куди ведуть зміни? Одним із спікерів події став засновник і CEO компанії CELS Group (Італія) Алессандро Гаффурі, який виступив з темою «Майбутнє торгових центрів: Meeting Places як серце спільноти». RAU публікує конспект виступу експерта.

Суспільство не стоїть на місці. Глобальні тенденції у вигляді міського способу життя, технологічного буму, старіння суспільства, прагнення до екологічності та зближення Сходу і Заходу змінюють саму суть споживання. З нею еволюціонують інтереси споживача. Клієнти стають вимогливішими, шукають новий досвід.

Більше 20 років я співпрацюю з торговими центрами і місцями відпочинку, розробляю рітейл-стратегії. За цей час я прийшов до висновку, що традиційний рітейл в епоху розвитку e-commerce і m-commerce все ще здатний сам створювати тренди і впливати на них. Найкоротший шлях до цього, як це не дивно: ставка на довгострокову перспективу. Необхідно створювати в об’єктах торгівлі Meeting Places, де споживачі зможуть знайти мистецтво, друзів, нові враження.

Як же це зробити? Як включити ТРЦ в список улюблених місць для зустрічей? Ми виділили п’ять моделей, яким потрібно навчитися відповідати:

  1. Бути хамелеоном

Постарайтеся відрізнятися від усіх інших, створюйте мікс настрою, яскравих моментів і персоналізованого досвіду для ваших клієнтів.

  1. Бути хабом суспільного життя

Станьте центром місцевої громади, де люди будуть зустрічатися з різних питань. Зробіть так, щоб до вас приходили заради заходів та інших заходів, які зможуть знайти тільки у вас.

  1. Бути місцем постійного свята

Станьте місцем, схожим на цирк або ярмарок в центрі міста, куди приходять за враженнями, в пошуках приємного досвіду і незвичайних розваг всією сім’єю. Проводите у себе фестивалі – люди тягнуться до таких місць заради фана.

  1. Бути турботливим

Доглядайте за своїми клієнтами, станьте місцем комфорту і затишку, щоб у вас відновлювали сили і гарний настрій. І клієнти будуть завжди до вас повертатися.

  1. Бути експериментальною лабораторією

Життя – постійне навчання новому. Створюйте відкриті воркшопи, діліться знаннями, пропонуйте людям самим створювати щось нове, здобувати незвичайний досвід, підвищувати власну культуру або прокачувати навики.

Форматів дозвілля для втілення в життя такого концепту безліч. Подивіться на фестивалі – вони приносять споживачам настрій, натхнення і релакс. ТРЦ здатні стає місцями схожого на фестиваль досвіду, де будуть зустрічатися друзі. Клієнтам не обов’язково їхати на Burning Man в пустелі Блек-Рок в Неваді, якщо торговий центр навчитися дарувати їм нові відчуття, самі ставши незвичайним Meeting Place.

Чому б не стати зеленим серцем міста? У Нью-Йорку є Хай-Лайн парк, розташований в 10 м від землі, в Сіднеї – Харбор-Бридж з зеленою зоною, де люди збираються для спільного сніданку. Подумайте, як стати місцем екологічної тусовки, садом розваг, відпочинку, спільного перекусу. Робіть так, щоб людям було цікаво зустрітися на вашому майданчику не тільки для шопінгу чи, скажімо, походу в кіно.

Нехай торгово-розважальний центр стане «рідким» місцем, здатним змінюватися і адаптуватися під потреби суспільства. У Неаполі є фонтан, здатний трансформуватися в сцену. Такі мінливі майданчики подарують місцю масу переваг.

Подумайте про гейміфікації, щоб клієнти мали можливість грати в ігри і проходити квести прямо на території торгово-розважального центру. Подумайте про те, щоб стати місцем культури і освіти, куди будуть приходити за позитивним досвідом. Невеликий музей або інтерактивні виставки будуть чудово сприяти збільшенню трафіку. Зробіть зі свого торгового центру місце, де можна знайти не тільки магазини, але і мистецтво, їжу, способи саморозвитку або хорошу музику. Ці емоції споживач зв’яже з вашим ТРЦ в довгостроковій перспективі. Клієнти просто шукають реальний досвід. Їм подобається відвідувати місця, що змушують їх відчувати себе частиною чогось. Майбутнє саме за тими ТРЦ, які зможуть стати серцем своєї спільноти.

Читайте також

Аналітика ICSC: яке майбутнє чекає традиційні торгівельні центри


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку