
Фруктовий мікс: ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути мережу Цитрус


14 червня 2025 року компанія “Брокард Україна” відкрила бутик нішевої парфумерії Brocard Niche Bar у ТРЦ Gulliver на Спортивній площі, 1 А. Новий простір став символічним поверненням концепту Niche Bar до столиці після закриття першого бутику на початку повномасштабного вторгнення.
Brocard Niche Bar – це формат бутику, присвячений виключно нішевій парфумерії. Це простір для тих, хто прагне знайти не просто аромат, а парфумерне втілення власної історії. Новий Niche Bar займає 69 кв. м, інтер’єр вирізняється впізнаваним стилем концепту: прозорі парфумерні шафи, бетонні столи та приємне природне освітлення. Бутик створює атмосферу стриманої розкоші й підкреслює індивідуальність кожної парфумерної композиції.
У новому просторі Brocard Niche Bar представлено понад 60 торговельних марок нішевої парфумерії (Gritti, Mancera, Montale, Tiziana Terenzi, Etat Libre d’Orange, Maison Noir, Houghbigant та інші). Асортимент суттєво розширено, до колекції додано нові бренди, серед яких Nightology, Attar Collection, Signature By Sillage D’orient, D`OTTO, Ramon Monegal, Bois 1920, Gleam London та Olfattology. Також на полицях з’явилися два бренди декоративної косметики – Tom Ford та Giorgio Armani Beauty.
«Ми почали розвивати напрямок нішевої парфумерії понад десять років тому – ще тоді, коли вона здавалася ринку незрозумілою, а словосполучення “аромат з ідеєю” викликало здивування. Але саме тоді народилася наша амбіція формувати культуру свідомого ставлення до парфуму. Київ став точкою запуску першого Brocard Niche Bar – окремого концептуального простору, що швидко перетворився на місце сили для знавців, колекціонерів і самих парфумерів. За ці роки ми зустрічали в наших бутиках Паоло Теренці, Лорана Маззона, Франка Бокле, Луку Грітті та інших майстрів, які бачили в Niche Bar не просто магазин, а майданчик для культури та філософії аромату. І сьогодні ми з гордістю продовжуємо цю історію – як ті, хто стояв біля витоків, і як ті, хто досі впевнено тримає планку», – розказує PR-директорка Brocard Катерина Гуленок.
У всіх магазинах мережі Brocard представлена оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні.
Довідка: Брокард-Україна – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s, інтернет-магазин Brocard.ua та мобільний застосунок Brocard). У компанії 67 магазинів у 22 містах України, понад 1500 співробітників і більше 2 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 480 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 100 нішевих парфумерних домів.