У перші дні Чорної п’ятниці продажі мережі Епіцентр зросли на 40%

У перші дні Чорної п’ятниці продажі мережі Епіцентр зросли на 40%

25.11.2020 04:00
  1480
rau

У перші дні глобального марафону знижок, відомого під назвою Чорна п’ятниця, в національній мережі торговельних центрів Епіцентр продажі акційних товарів виросли майже на 40% у порівнянні з торішнім стартом цієї акції.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, до топу найбільш популярних категорій товарів увійшли засоби побутової хімії та особистої гігієни, автохімія й автокосметика, лакофарбова продукція, шпалери та покриття, кабельно-провідникова продукція та побутова техніка. На вподобання споживачів вплинули й погодні умови, зокрема, в понеділок активно купували омивачі скла для авто та універсальні серветки.

«На початку цього тижня на 50%  збільшився попит на автошини та в 1,3 раза – на зимові омивачі для скла. Це сезонні товари, на які ми пропонуємо покупцям найкращі ціни і широкий асортимент. Майже на 40% виросли продажі моторних масел. Добре продаються акційні товари з категорії електроінструментів та засобів захисту. До речі, така група товарів як засоби індивідуального захисту – медичні маски та респіратори – вперше цього року була додана до акційних на Чорну п’ятницю. І ми бачимо, що ці товари користуються попитом у покупців», – розповідає директор напряму «Автогрупа та електроінструменти» компанії Епіцентр К Ольга Ющенко.

Традиційно лідерські позиції на Чорну п’ятницю займає побутова техніка та споживча електроніка. В Центрах техніки ЦЕ ТЕ мережі Епіцентр асортимент сформований з врахуванням попиту та інтересу споживачів. Тому телевізори, велика та дрібна побутова техніка, ґаджети і цифрова техніка демонструють суттєве зростання.

У категорії великої побутової техніки покупці надали перевагу новим телевізорам, фронтальним пральним машинам, холодильникам з нижньою морозильною камерою та електричним конвекторам. У дрібній побутовій техніці найбільш популярними стали ручні блендери, кухонні ваги та праски.

«Через значне розширення моделей, що беруть участь в акції Чорна п’ятниця, велика побутова техніка показує двократне зростання продаж акційних товарів майже по всіх групах (холодильне обладнання, пральні та посудомийні машини, витяжки) та трикратне зростання – в категорії сушильних машин. В дрібній побутовій техніці зафіксоване майже 10-кратне зростання продаж електричних зубних щіток і роботів-пилососів. В декілька разів виросли продажі кухонних машин та електрогрилів. Бачимо значне підвищення попиту на телевізори з надвеликою діагоналлю – 75 та більше дюймів. Вдвічі збільшилися і продажі акустичних систем – саундбарів», – зазначає керівник напрямку Побутова техніка компанії Епіцентр К Олександр Величко.

Що стосується цифрової техніки, то початок Чорної п’ятниці стимулював зростання продаж ноутбуків в 3,5 рази та збільшення середньої вартості проданих смартфонів на 15% (завдяки виходу новинок від Apple та Samsung).

Зміни у поведінці споживачів виявились у прагненні більше купувати онлайн, тому Епіцентр запропонував своїм покупцям однакові акційні пропозиції у торговельних центрах та онлайн. У понеділок трафік інтернет-магазину epicentrk.ua виріс на третину. Додаткові переваги, які оцінили користувачі інтернет-магазину   – відсутність черг та безкоштовний самовивіз з Центрів видачі замовлень. Цього року вперше акція Чорна п’ятниця діє й на алкоголь, що стимулювало значний попит на цю категорію товарів.

Як зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії Епіцентр Володимир Гончаров, традиційно на Чорну п’ятницю клієнти купують подарунки до Нового року, побутову техніку, про яку давно мріяли та товари для ремонту, купівлю яких відкладали в очікуванні знижок.

Як уточнюють в компанії, Чорна п’ятниця в мережі ТЦ Епіцентр діятиме до 30 листопада. Придбавши товари в цей період на суму від 1500 грн одним чеком в ТЦ або ж на сайті epicentrk, кожен покупець може отримати не лише знижку на акційні товари, а й обрати скретч-карту з економією – 90% на наступну покупку з товарної категорії, що буде вказана у картці.

Читайте також –

Новий формат краси: у львівському Епіцентр відкрився магазин косметики Mon Cheri (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку