Володимир Базелюк, власник мережі ВМ Техніка: Впевнені – коли рухаємось вперед, то рухаємося до нашої перемоги
Генеральний директор і власник мережі магазинів техніки та електроніки ВМ Техніка розповідає про роботу під час воєнного стану, розробку нового інтернет-магазину, оновлену айдентику і плани на розширення.
Про дії після початку війни
Мережа магазинів ВМ Техніка відчинила свої магазини на четвертий день після початку війни. До середини березня працювало близько 60% торгових точок мережі. Хоча ми не є критичною інфраструктурою, але розуміли, що багатьом людям, які полишили свої домівки, життєво необхідні ті товари, які ми маємо в своєму асортименті: ноутбуки, смартфони, планшети, зарядні пристрої, посуд, дрібна побутова техніка та інше.
Частина нашого персоналу працювала в тих містах, де сирени і вибухи лунали щодня. Звичайно, що ми не вимагати від людей виходити на роботу в таких умовах, якщо на це не було їхньої згоди, саме тому частина магазинів залишалась закрита до кінця березня.
Важливість працювати в цей період і рухати економіку в тій її частині, що залежить від нас – на першому місці для нас. Тому ми робили, робимо і продовжимо робити все від нас залежне щоб рухатись вперед.
Про розвиток напередодні війни і його відновлення
2021 рік ми закінчили з 27 магазинами. Зараз мережа налічує 29 торгових точок, які розташовані в 21-му місті в 7-ми регіонах України.
В квітні у місті Снятин відчинив свої двері новий 28-й магазин мережі. Він відкрив новий регіон на карті для мережі ВМ Техніка – Івано-Франківську область. Плануємо й далі розширювати мережу в західному регіоні України, зокрема в Івано-Франківській області. А вже 27 травня офіційно відкрився 29-й магазин мережі в місті Славута Хмельницької області. Це вже другий магазин у місті й сьомий в Хмельницькому регіоні.
Наші відкриття традиційно проходять гучно з великою кількістю акційних пропозицій і подарунків. Під час «коронакризи» ми не могли цього робити, тому як була заборона на проведення публічних заходів. І зараз, можна сказати, що такі «івенти» не на часі, але ми вирішили з нагоди відкриття другого магазину в Славуті подарувати покупцям трохи позитивних емоцій.
Хмельницька область – друга по представленості в мережі. 24% торгових точок знаходиться в цьому регіоні, після Вінницького області, в якій розташовані 59% мережі.
Про новий імідж та оновлену айдентику
Весь минулий рік ми працювали над створенням нового іміджу нашої мережі, новим торговим знаком і брендом. Планували відкрити перший магазин в новому форматі 25 лютого в місті Тульчин Вінницької області. І ми це зробили, але трохи пізніше, не так як того хотіли і не з тим розмахом. Новий магазин відкрили як тільки дозволила безпекова ситуація в місті.
Новий імідж мережі став більш динамічним, сучасним, і таким, що дозволить зробити наш стиль більш впізнаваним. А найголовніше – він має потенціал для розвитку.
Про розробку інтернет-магазину
Незважаючи на введення воєнного стану і досить складну ситуацію в економіці, проблеми з товарним забезпеченням, відсутністю кредитування, тотальним зубожінням населення, ми щосили намагаємось дотримуватись своїх планів розвитку. В цьому році плануємо збільшити мережу до 33 магазинів і запустити розробку інтернет-порталу. Ми вже на фінальній стадії по вибору компанії-розробника.
До вибору підрядника ми підійшли максимально уважно. Процес відбору і попередніх зустрічей продовжувався майже півроку. Інтернет-ресурс для мережі магазинів ВМ Техніка має відповідати багатьом критеріям нашого внутрішнього бачення розвитку компанії, і тому, як наші плани розвитку офлайн-мережі будуть адаптовані в e-commerce, і як компанія розробник зможе відчути наше бачення. В конкурсі приймали участь майже всі відомі компанії, які розробляли лідерів галузі українського e-commerce. Ми вже визначились з ким підемо далі.
Розробка і впровадження займе майже рік, тому сподіваємось, що в наступному році вже зможемо потужно долучитись до ринку електронної комерції України.
Про найближчі плани
Ми маємо на розгляді близько шести локацій у різних регіонах, і наразі в процесі оцінки їх з точки зору привабливості, і потенціалу для розвитку. Якщо все буде добре, то відкриття будуть заплановані протягом другого і третього кварталів, щоб до четвертого кварталу і до нашої перемоги ми змогли підійти з плановою кількістю торгових точок.
Адже ми абсолютно впевнені, що коли рухаємось вперед, то рухаємося до своєї перемоги.
Читайте також
Олександр Лось, YUKI: Війна примусила нас змінити короткострокові пріоритети