Перший рік Банку Власний Рахунок від Сільпо: що купують майже 140 000 користувачів та скільки отримали кешбеку балами

Перший рік Банку Власний Рахунок від Сільпо: що купують майже 140 000 користувачів та скільки отримали кешбеку балами

27.09.2022 11:17
  2035
rau

Рік тому в українському рітейлі з’явився перший діджитал банк – Банк Власний Рахунок. За цей час його обрали понад 144 915 українців. При чому, більша частина (майже 90 000) долучилися до програми під час повномасштабної війни в Україні.

А тепер декілька фактів про перший рік незвичного для України проекту.

Хто є клієнтами Банку Власний Рахунок

Дві третини– це чоловіки. Середній вік – 37 років. Це або менеджери, або приватні підприємці. Переважно – жителі великих міст. Майже 10% (14 000 українців) долучилися до банку після запрошення від своїх друзів у додатку.

На продукти клієнти банку витрачають 68% коштів, і половина з них – це покупки у Сільпо. Також вони заходять з’їсти у кафе та ресторани (11% транзакцій), витрачають на книги та розвиток (8% операцій), заїжджають заправитися на АЗС (7%) та купують ліки (6%).

85% користувачів обирають діджитал-картку, а 15% — пластикову картку в Сільпо. Більшість для реєстрації обирають «Дію»

Після завантаження мобільного додатку банку з AppStore чи Google Play, потрібно пройти дистанційну ідентифікацію. 80% від усіх обирають для ідентифікації Дію, 13% – паспорт-книжечку,  7% – ID картку.

1 080 542 496 балів кешбеку нараховано за рік

У всіх банків кешбек, а у Банку Власний Рахунок – це кешбек балами, які можна накопичувати при розрахунках у супермаркетах Сільпо та у партнерів. Кожна одна витрачена гривня дорівнює двом отриманим балам, які наприкінці місяця стають грошовим бонусом.

72% гостей з кредитним лімітом користуються ним, щоб купити все необхідне

За час повномасштабної війни Банк Власний Рахунок продовжує підтримувати постійних та нових клієнтів. У лютому-березні банк не нараховував жодних відсотків за кредитними картками. З травня відновили кредитування.

Тож не дивно, що кількість людей, які постійно користуються кредиткою, за останні півроку збільшилася вдвічі. І вже майже 72% від всіх користуються кредитними коштами.

Показники якості кредитного портфеля у воєнний час знаходяться на дуже високому рівні: лише близько 3% гостей виходять на прострочку 30 днів. Також є сплеск погашення прострочки на більш пізніх строках (понад 90 днів).

Клієнти банку накопичують гроші на «Перемогу України» та «гроб для путіна»

Усі користувачі банку можуть відкривати накопичувальний рахунок – «Назбиратус». Це кошти, які можна зняти з рахунку у будь-який момент без втрати відсотків. Щомісяця банк нараховує 5% річних на залишок. Кожен може, визначившись з ціллю, налаштувати термін та бажаний обсяг заощаджень.

І якщо до 24 лютого мрії українців були звичайними: квартира, відпустка, автівка, хобі чи навчання, то нині всі українці мріють про перемогу у війні та збирають кошти «на танк та байрактар» та навіть на «гроб для путіна».

А ще долучаються до благодійних ініціатив і за весь час переказали у додатку 507 000 гривень благодійним фондам, а у травні передали 26 000 чашок кави воїнам з Одеської тероборони.

«Нас обирають через легкий доступ до фінансових послуг та наше відношення до гостей: турбота та порядність на фінансовому фронті є нашими головними пріоритетами. А наших клієнтів ми називаємо саме гостями — це наше ДНК», – розповідає керівник проекту Банку Власний Рахунок Христина Кармазіна.

Читайте також –

Христина Кармазіна, Банк Власний Рахунок (БВР) від Сільпо: Хочемо стати третьою карткою в гаманці користувача


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку