Мережа Аврора відкрила в столиці магазин у новому форматі та віддала більше 3,15 млн грн на благодійність (+фото)
18 січня, у самому серці Подолу на вул. Костянтинівська, 2 А, відбулося відкриття нового магазину Аврора. Весь виторг магазину за цей день передали фонду «Повернись живим» на проєкт «Дронопад», щоб наші захисники і захисниці отримали ще більше дронів.
«Курган і Агрегат», Badstreet Boys, Антон Тимошенко, Василь Байдак та Повар Даніл — зіркові гості на один день стали касирами та продавцями-консультантами.
«Повномасштабна війна триває вже майже три роки, треба підтримувати людей, давати їм цей поштовх, цю надію, що ми можемо триматися. Не може бізнес існувати у вакуумі, благодійність — це частина усього нашого життя наразі. Тому у нас і виникла ідея, абсолютно всі 100% виручки за цей день передати до фонду «Повернись живим», — розповідає Тарас Панасенко, співзасновник мережі.
Площа торгового залу магазину – 400 кв. м, а асортимент товарів більше 6 500 SKU. У магазині працюють звичайні каси і для самообслуговування. Для зручності клієнтів у залі є прайсчекери «Аврорчик» власного виробництва, за допомогою яких можна дізнатись вартість товару та додаткову цікаву інформацію.
Також команда Аврора подумала про комфорт відвідувачів і встановила в магазині інклюзивну вбиральню, що рідкість для більшості ритейл-мереж такого невеликого формату.
Унікальність магазину полягає у наявності цікавих зон, які можна зустріти лише в цьому форматі. Наприклад, тут є зона швидкого перекусу, де можна приготувати каву у кавоавтоматі і підігріти їжу у мікрохвильовці.
Також у магазині облаштована дитяча зона із місцем для дозвілля та проведення майстер-класів.
Цікавою є зона для перевірки товарів, де кожен покупець самостійно може протестувати будь-який прилад чи зарядні пристрої.
“У цьому магазині ми використовуємо нові підходи до оформлення внутрішньої та зовнішньої реклами — обʼємна вивіска зі світловими ефектами на вході, обʼємні літери в середині торгового залу, основний елемент бабл, який стає обʼємним, навігація та комунікація на стінах”, – коментує Яна Дворнікова, керівниця відділу архітектурного маркетингу мережі Аврора.
Як відбувалося відкриття нового магазину
Насичений та яскравий день на Контрактовій площі розпочався о 8:00 з урочистого відкриття і перерізання стрічки.
Для наймолодших покупців підготували окрему програму — неймовірні майстер-класи «Аврораслайм».
З 10:00 до 12:00 та з 17:00 до 19:00 діти власноруч створювали кольорові слайми під керівництвом досвідчених майстрів. А з 17:00 почалася грандіозна музична програма: неперевершені Golubenko, Nichka та Stasya розкачали натовп, а драйвові VikaVishnya, Havka та Iryn додали настрою. Хедлайнером вечора став легендарний Kalush Orchestra. З виступу гурту та фан-зустрічі розпочався благодійний аукціон, який продовжився цікавими лотами і піснями «Курган і Агрегат».
У результаті в день відкриття було зібрано 1,05 млн грн, мережа Аврора потроїла цю суму від себе і передала на проєкт «Дронопад» 3,15 млн грн.
У день відкриття кожен відвідувач мав змогу не лише зробити рівнозначний донат, але й отримати приємні бонуси. Для цього потрібно було придбати товари на суму від 100 грн, а далі з цим чеком можна було отримати у подарунок пончик, гарячий напій, хот-дог, чи дістати м’яку іграшку з ігрового автомату. Додатково на гостей чекала яскрава фотозона, де всі охочі могли зробити фото разом із казковими героями.