Мережа Аврора відкрила в столиці магазин у новому форматі та віддала більше 3,15 млн грн на благодійність (+фото)

Мережа Аврора відкрила в столиці магазин у новому форматі та віддала більше 3,15 млн грн на благодійність (+фото)

21.01.2025 02:15
  2791
Валерія Байда

18 січня, у самому серці Подолу на вул. Костянтинівська, 2 А, відбулося відкриття нового магазину Аврора. Весь виторг магазину за цей день передали  фонду «Повернись живим» на проєкт «Дронопад», щоб наші захисники і захисниці отримали ще більше дронів. 

«Курган і Агрегат», Badstreet Boys, Антон Тимошенко, Василь Байдак та Повар Даніл — зіркові гості на один день стали касирами та продавцями-консультантами.

«Повномасштабна війна триває вже майже три роки, треба підтримувати людей, давати їм цей поштовх, цю надію, що ми можемо триматися. Не може бізнес існувати у вакуумі, благодійність — це частина усього нашого життя наразі. Тому у нас і виникла ідея, абсолютно всі 100% виручки за цей день передати до фонду «Повернись живим», — розповідає Тарас Панасенко, співзасновник мережі.

Площа торгового залу магазину 400 кв. м, а асортимент товарів більше 6 500 SKU. У магазині працюють звичайні каси і для самообслуговування. Для зручності клієнтів у залі є прайсчекери «Аврорчик» власного виробництва, за допомогою яких можна дізнатись вартість товару та додаткову цікаву інформацію. 

Також команда Аврора подумала про комфорт відвідувачів і встановила в магазині інклюзивну вбиральню, що рідкість для більшості ритейл-мереж такого невеликого формату. 

Унікальність магазину полягає у наявності цікавих зон, які можна зустріти лише в цьому форматі. Наприклад, тут є зона швидкого перекусу, де можна приготувати каву у кавоавтоматі і підігріти їжу у мікрохвильовці.

Також у магазині облаштована дитяча зона із місцем для дозвілля та проведення майстер-класів. 

Цікавою є зона для перевірки товарів, де кожен покупець самостійно може протестувати будь-який прилад чи зарядні пристрої. 

У цьому магазині ми використовуємо нові підходи до оформлення внутрішньої та зовнішньої реклами — обʼємна вивіска зі світловими ефектами на вході, обʼємні літери в середині торгового залу, основний елемент бабл, який стає обʼємним, навігація та комунікація на стінах”, – коментує Яна Дворнікова, керівниця відділу архітектурного маркетингу мережі Аврора

Як відбувалося відкриття нового магазину

Насичений та яскравий день на Контрактовій площі розпочався о 8:00 з урочистого відкриття і перерізання стрічки. 

Для наймолодших покупців підготували окрему програму — неймовірні майстер-класи «Аврораслайм».

З 10:00 до 12:00 та з 17:00 до 19:00 діти власноруч створювали кольорові слайми під керівництвом досвідчених майстрів. А з 17:00 почалася грандіозна музична програма: неперевершені Golubenko, Nichka та Stasya розкачали натовп, а драйвові VikaVishnya, Havka та Iryn додали настрою. Хедлайнером вечора став легендарний Kalush Orchestra. З виступу гурту та фан-зустрічі розпочався благодійний аукціон, який продовжився  цікавими лотами і піснями «Курган і Агрегат». 

У результаті в день відкриття було зібрано 1,05 млн грн, мережа Аврора потроїла цю суму від себе і передала на проєкт «Дронопад»  3,15 млн грн.

У день відкриття кожен відвідувач мав змогу не лише зробити рівнозначний донат, але й отримати приємні бонуси. Для цього потрібно було придбати товари на суму від 100 грн, а далі з цим чеком можна було отримати у подарунок пончик, гарячий напій, хот-дог, чи дістати м’яку іграшку з ігрового автомату. Додатково на гостей чекала яскрава фотозона, де всі охочі могли зробити фото разом із казковими героями.  


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку