Мережа мультимаркетів Аврора планує за 2,5 роки розширитися до 2500 магазинів і вийти на ринки Молдови та Балкан
За підсумками 2026 року мережа мультимаркетів Аврора планує збільшити кількість магазинів до 2500, наразі вона має понад 1500 торгових точок.
Як пише Forbes Ukraine, про це повідомив співзасновник і СЕО мережі Тарас Панасенко. Аврора є найбільшою українською торговельною мережею у форматі one dollar store. Виторг мережі у минулому році зріс на 93,5%, до 26,9 млрд грн. У червні 2024 року компанія відкрила 40 магазинів, у липні – 24, у серпні – планує більше 30. За словами гендиректора, на цей рік заплановано відкриття 400 нових торгових точок і цей план буде виконано. “Якщо брати разом із румунськими, то ми перейшли цифру у 1500 магазинів», – сказав Панасенко. У Румунії мережа налічує 25 магазинів, а більше 1480 працюють в Україні.
План розвитку компанії в Україні – 2500 магазинів. До кінця наступного року мережа має перейти позначку в 2000 торгових точок, а в 2026 році досягти своєї цілі.
Аврора шукає себе й у інших форматах. Зокрема, нещодавно було відкрито магазин на вул. Жилянській у Києві на майже 700 кв. м. Компанія планує виходи на нові ринки і також прагне розвивати нові формати і digital-бізнес в Україні.
Нагадаємо, перший маркет мережі відкрився у Полтаві 2011 року. Аврора через повномасштабну російську агресію втратила понад 200 магазинів. Запланований темп відкриття – не менше 500 магазинів щорічно. Фокус – на західні регіони та Київську область.
У поточному році Аврора планувала відкрити понад 50 магазинів у країнах ЄС. Однак наразі, як раніше казав заступник комерційного директора по роботі з ключовими партнерами Аврора Максим Безрук, ритейлер концентрується на вивченні ринку Румунії. Проте вже зараз Тарас Панасенко говорить про плани Аврора по виходу на ринок Молдови у 2025 році. «Ми прискіпливо дивимося на Молдову, наступного року це має відбутися», – розповів Панасенко. За його словами, це органічний ринок, він малий по обсягу, але з погляду регуляції та мови, якщо вже є бізнес у Румунії, то вийти в Молдову достатньо просто. Там набагато нижча конкуренція, і з погляду прибутковості це суперринок. У 2026 році компанія Аврора почне вихід на ринки наступних країн, повідомив її співвласник. «Зокрема, дивимося на Балканські країни», – каже Панасенко.
У січні – березні 2024 року виручка Аврора зросла на 55,2%, до 8 млрд грн, порівняно із аналогічним період минулого року. Тоді виручка компанії становила 5,2 млрд грн. Прибуток компанії за перший квартал поточного року збільшився на 11,1% до 1 млрд грн. У 2023 році він становив 907,5 млн грн.