Мережа АТБ запустила акцію лояльності з доповненою реальністю

Мережа АТБ запустила акцію лояльності з доповненою реальністю

02.09.2020 12:15
  1893
rau

1 вересня найбільша продуктова мережа України АТБ спільно з агентством Art Nation Loyalty запустили гейміфіковану акцію лояльності з використанням доповненої реальності (AR).

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, цього разу в рамках акції покупцям пропонують зібрати 34 ігрові картки із зображенням супергероїв, які оживають за допомогою мобільного додатку ATB Arena. Акція проходитиме в 1100 магазинах мережі в період з 01.09.2020 по 13.10.2020 року.

У чому суть акції ATB Arena?

В епоху розвитку цифрових технологій необхідно не боротися, а фокусуватися на нових digital-трендах. За допомогою смартфона діти розважаються, спілкуються, отримують нові знання і враження. Акція ATB Arena дозволяє включити декілька факторів залучення дитини: гейміфікація, колекціонування та wow-ефект.

Завдання дитини – зібрати власну команду супергероїв, яка буде боротися проти сил зла. Встановивши додаток, вона отримує доступ до повноцінної мобільної гри, яка містить більше 500 ігрових рівнів. Додаток дозволяє “оживити” персонажа з картки та управляти ходом бою. Таке промо особливо актуально в період дії карантинних обмежень. Батькам не потрібно зайвий раз думати, чим зайняти дитину, поки вона вдома. На зміну старим розвагам приходить альтернативний вид дозвілля – захоплюючий та цікавий.

«Ми давно співпрацюємо з компанією АТБ. На цей раз запустили вже четверту спільну акцію. Нам приємно працювати з лідером ринку, який ініціює сміливі та інноваційні проекти в сфері маркетингових комунікацій. Що стосується інноваційних акцій лояльності, АТБ ще в 2018 році переконалася в їх ефективності. Тоді ми спільно реалізували проект з інтеграцією AR-книг: “Аліса в країні чудес” і “Аліса в задзеркаллі”. Запуск був успішним – в результаті мережа досягла рекордних продажів дитячої книги в Україні. Впевнений, що цього разу на АТБ чекає новий рекорд», – говорить генеральний продюсер Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.

Як працює акція для покупця?

Щоб отримати картку з супергероєм, потрібно дотримуватися простих правил:

  • здійснити покупку в магазині АТБ на суму від 99 грн;
  • за кожен 99 грн в чеку отримати картку за ціною 0,99 грн;
  • збирати додаткові карти за покупку товарів-партнерів акції.

Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ.

АТБ-маркет – найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1100 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Щодоби в магазинах мережі АТБ роблять покупки більше 4 млн українців. Товарообіг компанії в 2019 році склав понад 120 млрд грн.

Читайте також –

Як Live animations зробила “Алісу в країні див” програмою лояльності АТБ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку