Мережа АТБ впровадила нове IT-рішення для аналізу даних
Найбільший рітейлер України, компанія АТБ-маркет закінчила проект з підключення служби закупівель до сервісу Power BI Embedded.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє прес-служба компанії Microsoft в Україні, мета проекту – скоротити трудовитрати на підготовку і аналіз даних, візуалізувати ключові показники діяльності на всіх рівнях управління, щоб прискорити процес прийняття рішень і контролювати ключові параметри роботи служби закупівель.
Щодня співробітники АТБ обробляють асортимент, ціни, характеристики, контрактні умови поставки і показники продажів за більш ніж 5000 товарів. Тому їм важливо мати в розпорядженні аналітичну систему, яка дозволяє в будь-який час оперативно отримати інформацію: від загальних даних по компанії до показників певного товару чи постачальника, провести ретроспективний аналіз, визначити негативні тенденції та перспективні можливості.
Підключений сервіс допомагає вирішувати ці завдання. Фахівці проводять моніторинг асортименту і продажів, наприклад, щоб визначити товари-аутсайдери, яким потрібен додатковий аналіз (ціна, характеристики тощо), і товари-лідери, які треба додати в асортимент більшості магазинів.
Моніторинг також допоможе оперативно аналізувати втрату продуктів, і запобігати системним втратам через порушення температурного режиму, визначати відхилення від запланованих показників (сума і кількість продажів, прибутковість, втрати та ін.), а також швидко і обґрунтовано приймати рішення стосовно переоцінок, акцій, змін асортиментних матриць.
Рішення на базі Power BI Embedded працює в гібридному середовищі – хмарі Microsoft Azure і наземному MS SQL, інтегрованої з існуючими на підприємстві системами – Sybase, SAP BO та іншими. Такий підхід дозволив розпочати експлуатацію системи в найкоротші терміни (перші аналітичні звіти були підготовлені через місяць з дати початку проекту) і отримати максимальний ROI.
За словами Дениса Сапарбаєва, керівника відділу аналітики АТБ, зараз планується впровадження системи на платформі Power BI в службі логістики АТБ, щоб доповнити існуючі інформаційні системи наочною бізнес-аналітикою.
Раніше, в лютому 2020 року, АТБ-Маркет підключив 1100 магазинів своєї роздрібної мережі до системи Microsoft Azure Power BI. З метою поліпшити ситуацію з наявністю величезної кількості звітів і електронних листів зі статистичними даними, АТБ-Маркет створив інформаційні панелі, які відображають набір важливих даних (KPI) – від кількості покупців та історій успішних продажів продукції до статистики споживання електроенергії магазином.
Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ.
АТБ – найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1100 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Товарообіг компанії в 2019 році склав більше 120 млрд грн.
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: які нові формати та сервіси буде впроваджувати мережа