АТБ запустив доставку в партнерстві з сервісом Glovo
АТБ запустив партнерський проект із сервісом кур’єрської доставки Glovo. Послуга доступна у всіх 28-ми містах присутності Glovo, а пізніше буде також автоматично доступна у всіх нових локаціях його появи по всієї країни.
Про це RAU повідомила прес-служба Glovo. «Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах нашого клієнта, якого в АТБ прийнято вважати партнером по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш, ніж 4 млн наших покупців – це комфорт, зручність, гарантована якість та доступна ціна. Ефективно вирішувати ці завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень, створенню додаткових клієнтських сервісів. Реалізація програми партнерства з сервісом швидкої кур’єрської доставки Glovo не тільки суттєво економить час нашого клієнта, а й мінімізує можливі ризики в умовах погіршення епідеміологічної ситуації в країні» – коментує голова Ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
«Я переконаний, що пенетрація сервісу доставок, в тому числі з рітейлу – супермаркетів та аптек, має великий потенціал для розвитку. За минулий рік нам вдалося значно зростити категорію доставки з супермаркетів, приєднавши до додатку низку всеукраїнських мереж та запропонувавши нашим користувачам ширші можливості. Поглиблення омніканальності рітейлу вже має свої результати, адже ми відслідковуємо її вплив на зростання бізнесу – у нас є партнерські супермаркети, де частка продажів через сервіс Glovo перевищує 10% від всього товарообігу супермаркету», – розповів генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.
Цього року важливим вектором роботи для сервісу Glovo називають розвиток підрозділу Q-Commerce та його мультикатегорійних пропозицій. На всіх ринках, де присутній сервіс, Glovo приділяє особливу увагу до інтеграції ключових локальних гравців, до яких в Україні належала мережа АТБ, яка сьогодні налічує понад 1200 магазинів у 316 населених пунктах.
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: Починаючи з наступного року плануємо відкривати щорічно до 150-ти торгових точок