Ашан відкрив десятий ювілейний Pick Up Point на Оболоні

Ашан відкрив десятий ювілейний Pick Up Point на Оболоні

20.10.2021 12:30
  1137
Дарія Осіїк

Це 10-й магазин формату біля дому, який зараз мережа активно розвиває. Брокером при підписанні договору оренди виступила консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA).

Читати російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба RDA, черговий Pick up відкрився на території ЖК Міністерський (вул. Кондратюка, 5). На досить невеликій площі (75 кв. м) розмістили понад 1500 найменувань товарів. Серед них запашна випічка та хліб власного виробництва, хот-доги, свіжі овочі, фрукти, м’ясо та молочні вироби, ковбаси, сири, власний імпорт, косметичні засоби бренду Cosmia, популярні іграшки та широкий вибір дитячої продукції.

Асортимент підбирали згідно із потребами клієнтів. Розраховують на те, що більшість покупців складатимуть молоді родини. Звідси, в гамі товарів – іграшки, продукція для тварин, товари для дому.

Традиційно в Ашан об’єднали фізичний магазин із діджитальним, створили так званий фіджитальний формат. Сюди ж через сайт магазину можна замовити продукти з “великих” Ашанів, або отримати посилку в поштоматі Нової пошти.

“Ми прагнемо стати ближчими до клієнтів – буквально на відстані кількох кроків,  – говорить керівник напрямку нових концептів Сергій Федоровічев.  – Якщо покупець з якихось причин не може дістатися до наших великих форматів, ми даємо йому можливість придбати продукти біля дому”.

Останній місяць Ашан відкриває нові магазини у цьому форматі мало не щотижня. У жовтні рітейлер запустив три нових Pick Up Point (у ЖК RiverStone, ЖК Park Avenue, ЖК Рибальський). Усього ж їх у складі мережі нині десять. І Ашан збирається продовжувати експансію в цій ніші.

Читайте також – 

Ашан відкрив найбільший Ашан Pick Up Point в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  149
Усі новини ринку