Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

23.12.2020 12:30
  1263
rau

В рамках своєї стратегії впровадження додаткових сервісів Ашан у 2020 році зосередився на розвитку форматів наближеності та розширенні цифрових послуг.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі Ашан Україна, незважаючи на особливий контекст року, в 2020-му компанія запустила інноваційний формат ultra proximity – Ашан Pick Up Point та відкрила три перших точки видачі інтернет-замовлень. Також Ашан розпочав співпрацю з маркетплейсами та нові партнерства з сервісами доставок, розширив асортимент та функціонал сайту auchan.ua, що покриває всі населені пункти країни. А тепер запроваджує перший Ашан Drive в Україні.

В прес-службі зазначають, що Ашан Drive – це формат, що користується великим попитом у Європі та передбачає можливість здійснення замовлень онлайн. Усі товари збираються пікерами і клієнту залишається забрати замовлення на облаштованій парковці, не виходячи з машини – це швидкий та комфортний спосіб здійснення покупок для тих, хто за кермом. З огляду на зміни споживчих звичок та настроїв драйви стають популярними і в Україні.

Перший Drive українського підрозділу компанії запускається 23 грудня у столичному магазині Ашан Біличі на вулиці Берковецькій, 6. Завдяки цьому проекту клієнт рітейлера може зробити замовлення на сайті auchan.zakaz.ua, а забрати його на спеціально відведеному майданчику біля магазину, де його буде очікувати співробітник із сформованим замовленням.

Підтвердження замовлення, карта розташування майданчику і час видачі будуть надіслані в смс та на електронну пошту клієнта. В компанії також виділяють інші переваги послуги Ашан Drive для клієнтів:

  • послуга безкоштовна
  • ціни на товари такі ж, як і в магазині
  • понад 30 000 товарів, доступних для замовлення, серед них свіжі та заморожені продукти
  • жодних обмежень по вазі
  • персональний пікер
  • можливість обрати зручний час

Нагадаємо, Ашан – це міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує 27 магазинів. До мережі компанії входять торговельні об’єкти різних форматів, в тому числі гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому та pick up point. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.

Читайте також –

Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу компанії Епіцентр Юрій Кудлик про нові технології, які...
time icon  
  9
Усі новини ринку