Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

23.12.2020 12:12
  3615
rau

В рамках своєї стратегії впровадження додаткових сервісів Ашан у 2020 році зосередився на розвитку форматів наближеності та розширенні цифрових послуг.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі Ашан Україна, незважаючи на особливий контекст року, в 2020-му компанія запустила інноваційний формат ultra proximity – Ашан Pick Up Point та відкрила три перших точки видачі інтернет-замовлень. Також Ашан розпочав співпрацю з маркетплейсами та нові партнерства з сервісами доставок, розширив асортимент та функціонал сайту auchan.ua, що покриває всі населені пункти країни. А тепер запроваджує перший Ашан Drive в Україні.

В прес-службі зазначають, що Ашан Drive – це формат, що користується великим попитом у Європі та передбачає можливість здійснення замовлень онлайн. Усі товари збираються пікерами і клієнту залишається забрати замовлення на облаштованій парковці, не виходячи з машини – це швидкий та комфортний спосіб здійснення покупок для тих, хто за кермом. З огляду на зміни споживчих звичок та настроїв драйви стають популярними і в Україні.

Перший Drive українського підрозділу компанії запускається 23 грудня у столичному магазині Ашан Біличі на вулиці Берковецькій, 6. Завдяки цьому проекту клієнт рітейлера може зробити замовлення на сайті auchan.zakaz.ua, а забрати його на спеціально відведеному майданчику біля магазину, де його буде очікувати співробітник із сформованим замовленням.

Підтвердження замовлення, карта розташування майданчику і час видачі будуть надіслані в смс та на електронну пошту клієнта. В компанії також виділяють інші переваги послуги Ашан Drive для клієнтів:

  • послуга безкоштовна
  • ціни на товари такі ж, як і в магазині
  • понад 30 000 товарів, доступних для замовлення, серед них свіжі та заморожені продукти
  • жодних обмежень по вазі
  • персональний пікер
  • можливість обрати зручний час

Нагадаємо, Ашан – це міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує 27 магазинів. До мережі компанії входять торговельні об’єкти різних форматів, в тому числі гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому та pick up point. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.

Читайте також –

Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15