Arricanо оприлюднила фінансові показники за І півріччя 2022 року: виручка і прибуток скоротилися на 22-27%

Arricanо оприлюднила фінансові показники за І півріччя 2022 року: виручка і прибуток скоротилися на 22-27%

03.10.2022 09:45
  880
Костянтин Симоненко

Компанія Arricano, один з провідних девелоперів та операторів торгівельних центрів в Україні з орендною площею збудованих об’єктів понад 147 000 кв. м, та земельними ділянками для ще трьох об’єктів на стадії девелопменту, оприлюднила проміжні результати діяльності за 6 місяців, що закінчились 30 червня 2022 року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, у І півріччі цього року на операційну діяльність компанії суттєво вплинуло військове вторгнення росії в Україну, але, тим не менш, всі торговельні центри Arricano залишаються відкритими та продовжують вести торгову діяльність, хоча і зі зменшеними обсягами.

Фінансові результати відображають події війни, отже операційний прибуток від основної діяльності до переоцінки інвестиційної нерухомості зменшився на 27% до $8,7 млн (І півріччя 2021 року: $11,9 млн). Регулярна виручка за період скоротилася на 22% до $13,2 млн (І півріччя 2021 року: $16,9 млн), в першу чергу, внаслідок тимчасових орендних пільг, наданих орендарям.

Станом на 30 червня 2022 року середня заповнюваність площ групи становила 98,4% (2021 рік: 99,5%).

Переоцінка портфеля інвестиційної нерухомості призвела до збитку в розмірі $91,1 млн (І півріччя 2021 року: збиток в розмірі $9 млн), спричиненого численними негативними фінансовими наслідками вторгнення росії. Загальна вартість портфеля інвестиційної нерухомості склала $231,1 млн (31 грудня 2021 року: $323,9 млн). Вартість чистих активів зменшилася до $83,2 млн (31 грудня 2021 року: $163,8 млн), що відображає переоцінку портфеля.

Незважаючи на події І півріччя, компанія відкрила 19 нових магазинів та закладів по всьому портфелю торговельних центрів, у тому числі мікс локальних та міжнародних брендів: Укрзолото, Anabel Arto, Brand Shop, BraBraBra, Золота країна, Provocator, Diverse, Yabloki, ODH, Sushi take out, Doner Маркет та Greek House тощо. Загальна площа магазинів, які відкрилися, становить 988 кв. м.

Наразі компанія має гарні фінансові та операційні можливості для управління бізнесом під час поточної кризи, за умови відсутності суттєвої ескалації війни.

«На нашу операційну діяльність різко вплинуло військове вторгнення росії в Україну. Протягом чотирьох з шести місяців, що розглядаються, наша команда та орендарі працювали у надзвичайно стресових умовах, у яких для продовження ефективної роботи потрібні відданість, самопожертва та беззастережна віра в наш народ і країну. Завдяки їхнім, часто героїчним, зусиллям, нам вдалося продовжити діяльність бізнесу протягом перших місяців кризи і тепер ми маємо гарні позиції для відновлення зростання, після закінчення війни, та зосередженні на наших довгострокових цілях. Я хотіла би подякувати всім співробітникам, партнерам та акціонерам за їхню наполегливість і внесок у майбутнє процвітання України та компанії», – резюмувала генеральний директор Arricano Ганна Чуботіна.

Із оригіналом документу можна ознайомитися на інформаційному майданчику АІМ Лондонської фондової біржі за посиланням.

Читайте також –

Нові відкриття у торговельних центрах Arricano (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку