Retail hacks by Arricano: обов’язкові інновації та IT-виклики в управлінні інфраструктурою компанії

Retail hacks by Arricano: обов’язкові інновації та IT-виклики в управлінні інфраструктурою компанії

27.08.2021 08:15
  753
Костянтин Симоненко

У своїй колонці для RAU Олександр Немер, директор IT-департаменту Arricano, розповідає про інновації, які впроваджує компанія, як на нові розробки вплинув локдаун і яке технологічне майбутнє очікує офлайн-рітейл.

Цей матеріал доступний російською мовою

Read in English

У 2020 році безпека стала важливою складовою бізнесу як офлайн (маски, соціальна дистанція і віддалена робота), так і в цифровому просторі. Тільки тут замість вірусів – кіберзлодії, які намагаються вивідати інформацію й отримати доступ до інфраструктури компанії. А замість масок і антисептиків – злагоджені дії IT-департаменту.

В цьому році ми проводимо реновацію корпоративної системи Arricano і оновлюємо продукти для блокування фішингу, який буває досить хитрим і замаскованим. Незабаром запустимо двофакторну верифікацію – ускладнений рівень захисту даних, який вже використовують в Google і Apple і який починають розглядати українські девелопери і рітейлери.

Для нас важливо автоматизувати всі сервіси, які взаємопов’язані між собою, і «подружити» їх остаточно. Наша корінна система – BAS ERP, в якій зберігаються майже всі дані компанії і до якої підв’язані інші сервіси: електронний документообіг, юридична документація, робота з відділами маркетингу, оренди, експлуатації та операційна діяльність ТРЦ.

Приклади автоматизації

За допомогою продукту компанії Axdraft наш юридичний департамент вже автоматизує більшість документів, які раніше створювалися вручну.

Генерується шаблонний документ на основі даних, раніше завантажених в цю систему (таблиця з реквізитами наших орендарів). Тепер одне натискання кнопки magic дає готовий на 99% контракт. Це рішення стало особливо корисним під час пандемії, коли потрібно було формувати багато однотипних документів з додатковими угодами, враховуючи різні комерційні умови.

Зараз ми вивчаємо ринок автоматизації, щоб допомогти департаменту експлуатації управляти активами. У наших торгових центрах діють BMS, які дозволяють моніторити статус роботи об’єкта. Наш інженер контролює режим роботи обладнання і особисто комунікує з аутсорсинговими службами. Через це втрачається час. Тому прагнемо автоматизувати цей процес, щоб інформація про те, що чиллер, наприклад, потребує діагностики, безпосередньо надходила сервісній компанії.

Важливо також надати службі експлуатації зручний доступ до всієї документації, яка стосується їх роботи. Поки система розділена: в бухгалтерії зберігаються лише договори, рахунки, акти по обладнанню та виконаним роботам, а у відділі експлуатації – звіти, що стосуються роботи обладнання. Ми намагаємося об’єднати ці елементи, щоб наша ERP одночасно акумулювала договори і фіксувала інформацію від першоджерела з фотографіями, звітами, щоб керівник експлуатаційної служби, зайшовши в одну точку, міг ознайомитися з повною інформацією.

Через періодичні обмеження доступу в торговельні центри IT-компаніям цікавіше було розвивати сервіси онлайн-торгівлі. Втім, офлайн-майданчики також є перспективними для впровадження нових технологій. VR і AR допомагали налагоджувати взаємини під час локдауна: для клієнтів, які сумували за офлайн-магазинами, це була можливість подивитися, як виглядає товар в реальному житті, як він розміщується в просторі.

Зараз наш IT-департамент зосереджений на якісному зборі даних товарообігу, консолідованому управлінні даними, що допомагає формувати прозорість партнерської співпраці з орендарями та встановлення чітких бізнес-угод. Щоб вирішити це завдання, тестуємо і випробовуємо продукти, які пропонує ринок.

Перспективне майбутнє

Важливе значення у виборі програм грає досвід IT-компанії в сфері рітейлу і продукт з успішно вирішеними кейсами. З іншого боку, спритні, амбітні компанії, які експериментують з новими рішеннями, практикують більш прості підходи до отримання даних. Нам і самим до вподоби розробляти щось нове, щоб виявити, як це працюватиме та кому може полегшити життя. Однак рішення, розроблені абияк для того, щоб якомога швидше навісити на них ярлик «інновація», приречені на невдачу.

Переконаний, як тільки завершиться локдаун, IT-компанії знову зацікавляться офлайн-рітейлом, а значить, запропонують нові розробки. Припускаю, йтиметься про систему відеоспостереження, відстежування емоцій і портрета відвідувачів, їх ідентифікації та різних форматах таргетингу. Можливо, ці дані будуть відносними, але продемонструють динаміку розвитку товарних категорій і сценарії поведінки споживачів в ТРЦ. Щоб і надалі надавати якісний customer experience сервіс і нарощувати трафік у торгові центри Arricano.

Читайте також –

Анна Чуботіна, СЕО Arricano: Торговий центр як відображення суспільної реальності


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку