Retail Hacks by Arricano: Як вдало провести Чорну п’ятницю в умовах пандемії та карантину вихідного дня
Директор із комунікацій девелоперської компанії Arricano Олена Обухівська розповіла про секрети вдалої Чорної п’ятниці у ТРК Проспект.
Read in English
Читати російською
Атрибути класичної Чорної п’ятниці – це завжди ажіотаж, знижки та черги. Однак пандемія Covid-19 внесла свої корективи в споживацькі патерни, тому рітейлерам і торговим центрам довелось створювати нові безпечні способи залучення покупців.
Зміни акцентів у формулі ажіотаж-знижки-черги
Цього року формулу чорної п’ятниці ажіотаж-знижки-черги довелося дещо змінити. По-перше, нівелювати черги та забезпечити соціальну дистанцію. По-друге, ажіотаж Чорної п’ятниці розтягнути на весь робочий тиждень наперед, оскільки продовжити її на вікенд завадив карантин вихідного дня. Тому у ТРК Проспект з’явився слоган «Чекали на Чорну п’ятницю? А настали чорні будні».
Для покупців швидко запустили нову комунікацію з меседжем, що вигідний шопінг варто запланувати з понеділка по п’ятницю. Також ми створили підказки про планування шопінгу залежно від місця роботи (віддалено/вдома) та графіку (вільний\фіксований з 9:00 до 18:00) наших гостей. Адже ці фактори прямо впливають на часові можливості покупця, коли він може прийти до торгового центру.
Онлайн-навігатор знижками у торговому комплексі
Споживачі зараз дуже обізнані, вони відстежують ціни та вміють оцінювати свої вигоди. Наша команда їм допомогла в цьому. Ми створили зручний онлайн-сервіс «Навігатор знижками». У ньому було агреговані всі пропозиції знижок у магазинах ТРК Проспект, щоб ознайомитись, найти необхідне і одразу піти до запланованого рітейлера. Ця опція також сприяла цілеспрямованому офлайн-шопінгу.
Шах і мат: безпрограшна концепція Чорної п’ятниці
Cвяткова і приємна атмосфера завжди приваблює гостей. Тому на період Чорної п’ятниці у ТРК Проспект ми відтворили атмосферу з популярного серіалу «Ферзевий гамбіт» та запропонували гостям зіграти в шахи. Визначитися з концепцією та перевірити її правильність допомогли дані Google: після виходу міні-серіалу кількість запитів про шахи збільшилась удвічі та на 250% зріс пошук самих шахів. А на сайті Chess.com уп’ятеро збільшилась кількість нових гравців.
Кільцева шахова концепція передбачала і дистанцію, і дезінфекцію, і захопливі персоналізовані розваги. Гра великими фігурами, які після кожної партії дезінфікувались, тематична шахова фотозона у звичній для гостей локації, чорні та білі ферзь, король та кінь як головні шахові фігури на високих ходулях у королівських тематичних костюмах зустрічали гостей на вході ТРЦ, роздавали маски та дезінфікували руки усім охочим. Видовище, дійство, здивування та хороший настрій були забезпечені. Гості із задоволенням брали участь у грі шахами та отримували призи за перемогу. Тому ми ще повторимо «хід королевою», адаптувавши концепцію під новий тематичний контекст заходу у торговому центрі.
Колаборація з Uklon та iPhone 12 в подарунок
Колабораційні проекти брендів мають подвійні взаємовигідні ефекти. На Чорну п’ятницю ми зуміли об’єднати в єдину комунікаційну лінію рітейл-бренди орендарів та сервіс виклику таксі Uklon, який на певних умовах надавав покупцям знижки на поїздки.
Розіграш цінних подарунків – ще один безпрограшний спосіб привабити покупців. Тому не дивно, що розіграш нової моделі iPhone 12 від Eldorado був одним з найочікуваніших моментів Чорної п’ятниці.
Автор: Олена Обухівська, директор із комунікацій Arricano
Читайте також –
Arricano Real Estate Plc стала партнером Асоціації рітейлерів України