
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Директор із комунікацій девелоперської компанії Arricano Олена Обухівська розповіла про секрети вдалої Чорної п’ятниці у ТРК Проспект.
Атрибути класичної Чорної п’ятниці – це завжди ажіотаж, знижки та черги. Однак пандемія Covid-19 внесла свої корективи в споживацькі патерни, тому рітейлерам і торговим центрам довелось створювати нові безпечні способи залучення покупців.
Цього року формулу чорної п’ятниці ажіотаж-знижки-черги довелося дещо змінити. По-перше, нівелювати черги та забезпечити соціальну дистанцію. По-друге, ажіотаж Чорної п’ятниці розтягнути на весь робочий тиждень наперед, оскільки продовжити її на вікенд завадив карантин вихідного дня. Тому у ТРК Проспект з’явився слоган «Чекали на Чорну п’ятницю? А настали чорні будні».
Для покупців швидко запустили нову комунікацію з меседжем, що вигідний шопінг варто запланувати з понеділка по п’ятницю. Також ми створили підказки про планування шопінгу залежно від місця роботи (віддалено/вдома) та графіку (вільний\фіксований з 9:00 до 18:00) наших гостей. Адже ці фактори прямо впливають на часові можливості покупця, коли він може прийти до торгового центру.
Споживачі зараз дуже обізнані, вони відстежують ціни та вміють оцінювати свої вигоди. Наша команда їм допомогла в цьому. Ми створили зручний онлайн-сервіс «Навігатор знижками». У ньому було агреговані всі пропозиції знижок у магазинах ТРК Проспект, щоб ознайомитись, найти необхідне і одразу піти до запланованого рітейлера. Ця опція також сприяла цілеспрямованому офлайн-шопінгу.
Cвяткова і приємна атмосфера завжди приваблює гостей. Тому на період Чорної п’ятниці у ТРК Проспект ми відтворили атмосферу з популярного серіалу «Ферзевий гамбіт» та запропонували гостям зіграти в шахи. Визначитися з концепцією та перевірити її правильність допомогли дані Google: після виходу міні-серіалу кількість запитів про шахи збільшилась удвічі та на 250% зріс пошук самих шахів. А на сайті Chess.com уп’ятеро збільшилась кількість нових гравців.
Кільцева шахова концепція передбачала і дистанцію, і дезінфекцію, і захопливі персоналізовані розваги. Гра великими фігурами, які після кожної партії дезінфікувались, тематична шахова фотозона у звичній для гостей локації, чорні та білі ферзь, король та кінь як головні шахові фігури на високих ходулях у королівських тематичних костюмах зустрічали гостей на вході ТРЦ, роздавали маски та дезінфікували руки усім охочим. Видовище, дійство, здивування та хороший настрій були забезпечені. Гості із задоволенням брали участь у грі шахами та отримували призи за перемогу. Тому ми ще повторимо «хід королевою», адаптувавши концепцію під новий тематичний контекст заходу у торговому центрі.
Колабораційні проекти брендів мають подвійні взаємовигідні ефекти. На Чорну п’ятницю ми зуміли об’єднати в єдину комунікаційну лінію рітейл-бренди орендарів та сервіс виклику таксі Uklon, який на певних умовах надавав покупцям знижки на поїздки.
Розіграш цінних подарунків – ще один безпрограшний спосіб привабити покупців. Тому не дивно, що розіграш нової моделі iPhone 12 від Eldorado був одним з найочікуваніших моментів Чорної п’ятниці.
Автор: Олена Обухівська, директор із комунікацій Arricano
Читайте також –
Arricano Real Estate Plc стала партнером Асоціації рітейлерів України