Retail Hacks by Arricano: Як вдало провести Чорну п’ятницю в умовах пандемії та карантину вихідного дня

Retail Hacks by Arricano: Як вдало провести Чорну п’ятницю в умовах пандемії та карантину вихідного дня

02.12.2020 08:15
  836
Дарія Осіїк

Директор із комунікацій девелоперської компанії Arricano Олена Обухівська розповіла про секрети вдалої Чорної п’ятниці у ТРК Проспект.

Read in English
Читати російською

Атрибути класичної Чорної п’ятниці – це завжди ажіотаж, знижки та черги. Однак пандемія Covid-19 внесла свої корективи в споживацькі патерни, тому рітейлерам і торговим центрам довелось створювати нові безпечні способи залучення покупців.

Зміни акцентів у формулі ажіотаж-знижки-черги

Цього року формулу чорної п’ятниці ажіотаж-знижки-черги довелося дещо змінити. По-перше, нівелювати черги та забезпечити соціальну дистанцію. По-друге, ажіотаж Чорної п’ятниці розтягнути на весь робочий тиждень наперед, оскільки продовжити її на вікенд завадив карантин вихідного дня. Тому у ТРК Проспект з’явився слоган «Чекали на Чорну п’ятницю? А настали чорні будні».

Для покупців швидко запустили нову комунікацію з меседжем, що вигідний шопінг варто запланувати з понеділка по п’ятницю. Також ми створили підказки про планування шопінгу залежно від місця роботи (віддалено/вдома) та графіку (вільний\фіксований з 9:00 до 18:00) наших гостей.  Адже ці фактори прямо впливають на часові можливості покупця, коли він може прийти до торгового центру.

Онлайн-навігатор знижками у торговому комплексі

Споживачі зараз дуже обізнані, вони відстежують ціни та вміють оцінювати свої вигоди. Наша команда їм допомогла в цьому. Ми створили зручний онлайн-сервіс «Навігатор знижками». У ньому було агреговані всі пропозиції знижок у магазинах ТРК Проспект, щоб ознайомитись, найти необхідне і одразу піти до запланованого рітейлера. Ця опція також сприяла цілеспрямованому офлайн-шопінгу.

Шах і мат: безпрограшна концепція Чорної п’ятниці

Cвяткова і приємна атмосфера завжди приваблює гостей. Тому на період Чорної п’ятниці у ТРК Проспект ми відтворили атмосферу з популярного серіалу «Ферзевий гамбіт» та запропонували гостям зіграти в шахи. Визначитися з концепцією та перевірити її правильність допомогли дані Google: після виходу міні-серіалу кількість запитів про шахи збільшилась удвічі та на 250% зріс пошук самих шахів.  А на сайті Chess.com уп’ятеро збільшилась кількість нових гравців.

Кільцева шахова концепція передбачала і дистанцію, і дезінфекцію, і захопливі персоналізовані розваги. Гра великими фігурами, які після кожної партії дезінфікувались, тематична шахова фотозона у звичній для гостей локації, чорні та білі ферзь, король та кінь як головні шахові фігури на високих ходулях у королівських тематичних костюмах зустрічали гостей на вході ТРЦ, роздавали маски та дезінфікували руки усім охочим.  Видовище, дійство, здивування та хороший настрій були забезпечені.  Гості із задоволенням брали участь у грі шахами та отримували призи за перемогу. Тому ми ще повторимо «хід королевою», адаптувавши концепцію під новий тематичний контекст заходу у торговому центрі.

Колаборація з Uklon та iPhone 12 в подарунок

Колабораційні проекти брендів мають подвійні взаємовигідні ефекти. На Чорну п’ятницю ми зуміли об’єднати в єдину комунікаційну лінію рітейл-бренди орендарів та сервіс виклику таксі Uklon, який на певних умовах надавав покупцям знижки на поїздки.

Розіграш цінних подарунків – ще один безпрограшний спосіб привабити покупців. Тому не дивно, що  розіграш нової моделі iPhone 12 від Eldorado був одним з найочікуваніших моментів Чорної п’ятниці.

Автор: Олена Обухівська, директор із комунікацій Arricano

Читайте також –

Arricano Real Estate Plc стала партнером Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку